Mooie waarde maar over hoeveel kilometer is dat gemiddelde Erik2907? Vals plat een heuvel af kom ik aan 1:85.
mooie cijfers maaaaaaaaar zijn ze juist, mooi dat de boordcomputer iets aangeeft maar die zijn nooit zuiver, mooi dat de km teller snelheid en afstand aangeeft maar een standaard afwijking van 8% is niet vreemd (zeker met andere bandenmaat), dus
wie heeft het gecontroleerd met snelheid en afstand op GPS gedeeld door actueel verbruik middels tankvulpistool, rens
Als ik naar het rijgedrag van mijn (bijna ex-)vrouw en mijn dochter kijken heb ik reden om dat te betwijfelen, voor zover je mag generaliseren. Ik rijd consequent 20% zuiniger dan mijn dochter (wel een schatje hoor). Ze snapt het nieuwe rijden gewoon niet, ook niet als ik dat vertaal naar de 2 simpele regels: niet harder dan 100 en zover vooruit kijken/denken dat je de rem maar minimaal hoeft te gebruiken. Ze vindt het maar suffig rijden als je niet blijft gassen tot het stoplicht of de eindstreep van de afrit om daar dan vol op de rem te gaan en onder de 120 op de snelweg vindt ze niet opschieten. Kortom: zuinigheid is een keuze.maar voor de incidentele vrouw: ook voor jullie is er nog hoop!
Ja, kijk maar eens 6 posts terug in dit topic...