Rosinfield
† In Memoriam
u herhaalt slechts uw eerdere mededeling. Waar hier denk ik de schoen wringt, is het begrip off topic. Blijkbaar hanteert u daarvoor een engere definitie dan ik. Misschien past dat ook wel binnen de cultuur van dit forum, dat kan ik als nieuw lid niet beoordelen. Ik zou dat overigens wel jammer vinden, want daarmee doet men zich in mijn ogen dan onnodig tekort. Wanneer we blijven bij het onderhavige topic, zou de door u aangehangen visie dan immers impliceren dat hier slechts plaats is voor een droge opsomming van een ieders verbruikscijfers en de context waarbinnen deze zijn gerealiseerd. Wat ik heb getracht is de zaak (het verbruik dus!) eens vanuit een andere hoek te bekijken en de vraag op te werpen of er wellicht meer langs die lijn wordt gedacht. Nogmaals, ik zou niet weten waarom dat niet legitiem zou zijn en mocht dit al zo zijn, dan had ik wel passend gevonden een nieuw medelid daarvan op een wat meer wellevende wijze in kennis te stellen. Wat mij betreft laten we het hierbij, want anders geraken we nog off topic.