Wasmachineman
Forumguru
Correctie Erik, Tanks worden betaald van de BTW en BPM
Hij is goed!!:winkie:
Correctie Erik, Tanks worden betaald van de BTW en BPM
Ga ik zeker doen, als ik mn eerste tank gevuld heb maar 'k moet nu nog 600 km rijden voor t zo ver is:471:Idee:
Velen hebben het al gedaan, maar als dit topic z'n naam eer aan wil doen, zou eigenlijk iedere Fabia GL poster, minimaal een spritmonitor link moeten opnemen. Dat geeft een mooie indicatie van het verbruik.
Dan zou ook eenieder, na enige tijd, kunnen toelichten waarom zijn/haar verbruik juist veel hoger/lager ligt dan verwacht werd.
Hoezo weet ik dat niet? Ben je erbij geweest? ik wel!Omdat je niet weet hoe vol de dealer de tank heeft gedaan zou je zo snel mogelijk de tank echt vol moeten doen.
Hoezo weet ik dat niet? Ben je erbij geweest? ik wel!
Dit schrijven als je een GL zelf al één hele dag voor de deur hebt staan... hihi.Je kunt je afvragen waarop die kritiek van Max en LenK zijn gebaseerd. Niet uit eigen ervaring. En kritiek leveren is zoooo gemakkelijk.
Raadseltje:
Het hangt voor je hoofd en toch sla je het steeds mis, rara wat is dat?
Een toelichting zal nodig zijn...
LenK noemde dit forum eerder al benauwd, en ik noemde het de Greenline kerk.
Het soort stemmingmakerij als van Fred is nou precies wat ik hiermee bedoel.
Ik héb bovendien niet veel kritiek op de GL, ik bén voornamelijk kritisch.
Dat subtiele verschil (ahum) is helaas niet uit te leggen aan dictators en aan onvoorwaardelijk gelovigen.
Tenslotte heb ik weldegelijk in de nieuwe Fabia gereden, en komende week wordt mijn GL afgeleverd ...
Kortom, hoe vaak kun je de plank misslaan in 1 regel?
Snel geteld kom ik tot 3 keer! :super:
Dit forum valt misschien ook wel mee, het is vnml. één figuur die m'n hoorntjes doet oplichten. Deze post zal ook niks veranderen, daar is de plank voor die kop veel te dik voor.
Nog een waarschuwing voor diegenen die ook een kritische noot overwegen, weet dan dat Fred niet alleen dit forum vol ramt, maar parallel daaraan zal ook je Inbox met pb's volhijgen.
Vermoeiend, en natuurlijk een effectieve manier om de discussie voor het publiek weg te halen en achteraf uit te vechten. Daar kunnen overigen onprettige pb's bijzitten (terwijl 'ie toch zo lief lijkt...).
Tabé, misschien kom ik nog 's terug!
Voor de moderator of de systeembeheerder:Nog een waarschuwing voor diegenen die ook een kritische noot overwegen, weet dan dat Fred niet alleen dit forum vol ramt, maar parallel daaraan zal ook je Inbox met pb's volhijgen.
Vermoeiend, en natuurlijk een effectieve manier om de discussie voor het publiek weg te halen en achteraf uit te vechten. Daar kunnen overigen onprettige pb's bijzitten (terwijl 'ie toch zo lief lijkt...).
Tabé, misschien kom ik nog 's terug!
Graag gedaan. hij rijdt echt super (voor dit type auto).FredV, bedankt voor het plaatsen van de foto! :worshippy:
Natuurlijk zijn het persoonlijke ervaringen en daardoor wellicht gekleurd. Maar zoals je zegt, je moet het in perspectief bekijken.@ FredV:
Ondanks dat bepaalde ervaringen erg persoonlijk zijn is het fijn om te horen dat alles boven verwachting is. Tijdens de proefrit waren wij ook tevreden, maar aan de hand van bepaalde reacties ga je toch soms twijfelen.
Misschien een beetje off topic, maar mag ik vragen welke kritische noten je ontdekt hebt?