Wat verbruikt jouw Fabia 1.2 Greenline

Nu we toch aan het verglijken zijn.
Weet iemand wat de reden is dat zowel de Polo als de Ibiza ST een dichte gril hebben aan de voorzijde en de Fabia dit niet heeft?

[MODERATORBREAK], Ik heb sterk het gevoel dat dit neigt naar topic kaping !, open liever een nieuw topic voor deze vraag. [/MODERATORBREAK]

MarcoO2

Forumguru
Misschien een ander topicje openen (of misschien is dat er al) om die drie auto's te vergelijken? Dan kunnen we hier weer verder over het verbruik. (zag overigens dat ik zelf ook al aardig offtopic was met mijn verhaal over beschadigde auto's... :blush:)

Hetzer

Forumguru
[MODERATORBREAK] INDERDAAD HEREN, GRAAG NU WEER ON-TOPIC!!!, WE HEBBEN HET HIER OVER HET VERBRUIK VAN DE fABIA GL [/MODERATORBREAK]

Van de week mede door de drukte ,eens een keertje weer wat rustiger gereden, en dat maakt toch echt het verschil, het gebruik van het gaspedaal, ik zit gelijk weer op de 1 op 27.7 , cfm de boordcomputer.

2vteec9.jpg

Fred

Bij mij reset BC2 zich automatisch naar 2weken.
Als ik hem namelijk vandaag handmatig reset, heb ik over 2 weken de BC2 weer op 0 staan

FredV

Banned
@wanderer, klopt, maar ik heb maxidot en daar naar gekeken in de handleiding, Wat de mimidot is, interesseert me dan minder, hoef ook niet weer alles te weten over wat er niet in zit he?

De handleiding van mini en maxi dot display loopt door elkaar.
Als je dus bvb rittijden-instellingen wilt bestuderen, verwijst het maxi dot hoofdstuk je toch weer naar het hoofdstuk mini dot (blz. 19 in dit geval).

Je zult dus beide (mini- en maxi dot hoofdstukken) moeten bestuderen!

FredV

Banned
Bestuderen gaat me iets te ver, vind je het erg als ik alleen de informatie tot me neem die voor mijn uitvoering relevant zijn?
Dus 'vergeet' ik wat niet voor mij van toepassing is.
Maw, ik lees selectief :)

Ben het wel met je eens dat je veel vragen kunt voorkomen door de handleiding te lezen. Maar om nu 285 pagina's te gaan besutderen...echt niet.

km/l is heel simpel hoor, en ver hoef je niet echt te zoeken in het boekje!
sleutel in het contact, ronde knopje indrukken onderaan je ruitenwisserhendel en dan wandel je zo door de menu's heen.

FredV

Banned
klopt (zal ook ergens rond pag 21 staan, dus vrij vooraan. :) ), en in mn fotoalbum zie je ook alle opties van de maxidot

FredV

Banned
jeetje sgl, daar vraag je me wat, moet ik eerst de handleiding gaan bestuderen.. en t is erg off topic, want mn verbruik wordt er niet beter van

Of een instructie-video maken. Kunnen we nog verkopen aan PON en er wat op verdienen....
Want die handleiding...tja...daar is echt geen doorkomen aan.
Ik val er gewoon bij in slaap, zoooo saai is het.

On topic weer:
Kan best zo zijn, dat er een positief effect van uitgaat als je alle toeters en bellen kent. Dat je dan toch, al is het maar een gevoel, zuiniger rijdt.

NielsW

Lid
vandaag een gemiddeld verbruik van 3.9 gehaald met Woon werk verkeer :D
(normaal 4.5/4.8) En dat op stukken snelweg.

Bovenaan Onderaan