Hoi Arthur,
1:30 kun je vergeten, dat heeft nog niemand gehaald.
Wat je veelal ziet is dat de meeste tussen de 1:19 en de 1:22 rijden.
Daarnaast zijn er hele fanatieke zuinig rijders die de 1:25 of 1:26 zelfs halen.
Het is sterk afhankelijk hoe je wilt rijden met de auto en ook welke stukken moet je rijden.
Wanneer ik bv een groot stuk 120Km snelweg heb en deze is open (dus veel wind) rijdt de auto ongeveer 1:20.
Rij ik ww dan is dat allemaal 100Km (max snelheid) en haal ik vrij eenvoudig 1:22/1:23.
Ga je daarnaast ook nog 80 rijden en achter vrachtauto's plakken daalt het nog verder.
Ik heb voor de Fabia 2 ook een Fabia 1 gehad en heb tot nu toe nog geen moment spijt gehad.
Voordelen tov de oude is toch meer comfort, betere wegligging, beter verbruik, het is diesel (merk je aan de pomp
).
De auto is net iets meer af om het zo te noemen. Wij zijn ook meerdere auto's wezen bekijken en prijs kwaliteit kwamen we toch op de skoda uit.
De hybride's zijn duur en zuipen ook nog flink, de seat is mij te kinderachtig als ik het dashboard zie (buitenkant wel veel mooier), de polo is te klein en de Fiats vonden we echt niet mooi.
Het blijft uiteraard veel geld, maarja, het is een auto dus dat weet je van te voren