....gelukkig is en blijft het een leasewagen....eerste koppeling (1600euroojes bij VAG) en dan eventueel nog een mechatronic erachteraan (idem?). Had een dure grap geweest bij prive bezit....ook wel fijn dat ze auto voor aflevering even grondig getest hebben
Volgende week 1.0 DSG ophalen. Als ik het zo lees kan ik me verheugen op nieuwe platen ter zijner tijd. Toch fijn een lease bak.
Tenzij er iets is aangepast in de laatste versie, maar ja dat weten we pas over x kilometers.
Ik heb 'm "plotseling" afgeleverd (afspraak kon al niet eerder i.v.m. drukte), ze hadden niet veel tijd en wilden 'm wel graag snel terug geven
Precies in deze zin zit hem de crux...bak is ook prettig als hij werkt
@jjkester daar heb je gelijk in......meestal duurt het ook wel een tijdje voordat het probleem zich openbaart, en doet het zich wel voor dan kunnen ze altijd de bak nog even resetten om het te verdoezelen....aankoop gedaan, klant is het haasje. Bij mij kwam het in de garantie periode naar boven toen ik bij TVS was, koppeling versleten, koppeling is vervangen, software aangepast om nieuwe slijtage te voorkomen...en nu heb ik het weer! Zit nu in twijfel om de koppeling te laten vv of een andere auto te nemen waarbij het eerste alternatief goedkoopst is, mits het geen jaarlijks terugkerend iets wordt!!
Ik heb alleen nog in de zomer gereden, en alleen met relatief veel slip, wat mij betreft onacceptabel. Zelfs met nieuwe koppeling was het niet weg... Als ik de auto terugkrijg met resterende slip zal ik toch met de leasemij moeten bespreken om langs TVS te gaan, op zijn minst voor contra-expertise.
Ik durf het eigenlijk niet te zeggen, maar ik heb het idee dat ik in 5 bij het invoegen op de snelweg nu hetzelfde ge-brr-brr-brr weer hoor als voor de vervanging... En de teller staat nu op 36kHeb hier ook een nieuwe er in zitten sinds 5 mei. Heb er ook 2000km mee gereden tot nu toe en moet zeggen dat hij nu weer echt als nieuw rijdt. Of dat ook zo blijft is nog de vraag... Blijft bizar eigenlijk dat er met 35000 km op de teller al zoiets als een koppeling vervangen is.