Wij hebben onze caravan samen met mijn schoonouders gekocht. Zij ouder en moeilijk ter been, wij 3 jonge kids. Uiteindelijk gezwicht voor een Wilk S4-530 UE. Voor mij als vouwwagen kampeerder belachelijk luxe. Voor mij hoeft er geen vloerverwarming, stromend warm water, airco en mover op.
Zonder gekheid: Mijn schoonmoeder is slecht ter been en met de huidige Wilk kunnen zij in de rondzit heerlijk zitten met z'n tweeën en voorin de caravan zitten 2 vaste bedden. Als wij ermee op pad gaan maken we van de 2 bedden 1 groot bed en daar kunnen de kinderen met z'n drieën in.
Tegen de tijd dat onze jeugd niet meer bij paps en mams in de caravan willen en de schoonouders niet meer gaan kamperen denk ik dat de Wilk eruit gaat en er een kleinere komt. Voor nu is het wel erg fijn dat we kunnen overnachten zonder ook maar een tentstok aan te hoeven raken.
Andersom is de Wilk dusdanig van formaat (en gewicht) dat ik er niet met een heel gerust hart mee naar zuid Europa zou durven rijden. Terwijl dat toch eigenlijk ook wel jeukt en me erg leuk lijkt..
Nou ja, keuzes keuzes as always..