Ik kan in ieder geval zeggen dat met hulpveren de auto iets omhoog gaat, ik had ze ook laten monteren onder mijn O2 Diesel . Hierna stond de achterkant dus wel iets hoger icm met standaard onderstel was het net een scout
Daarbij moet ik er wel bijzeggen dat deze combinatie er voor gezorgd heeft dat ik met vijf man in de O2 ons vakantie adres in Italië heb kunnen bereiken(zat namelijk in de bergen en had een bospad richting villa) met van die tractor paden ingereden geulen links en rechts.
Dit had zeker niet gekund met mijn huidige verlaagde S2. Als ik daar nu heen zou willen zal ik een hogere auto moeten huren.
Voor wat betreft stabiliteit hebben de hulpveren mij een stuk betere wegligging opgeleverd toen er een vol beladen Alpen kruzer achter hing richting Kroatië.
Mijn mening die niet door iedereen zal worden gedeeld is dat verlaging optisch zeer mooi is en het weggedrag zeker verbeterd echter als je altijd auto vakanties houd met sleurhut vouwwagen of caravan dan zou ik voor hulpveren gaan en geen verlaging dit omdat je niet altijd mooie asfalt wegen zult aantreffen in het buitenland.