Last but not least ga ik me toch ff mengen in deze discussie... Als we het over verschil in hoogte hebben mbt de hulpveren, is er niet iemand die het verschil van origineel, hulpveren en evt verlagingsveer al vanaf de zijkant op foto heeft vastgelegd en hier onder elkaar kan delen?
Onder mijn Toledo had ik hulpveren van MAD en het is mij nooit opgevallen dat hij achter iets hoger heeft gestaan. Heb me er dan ook nooit aan gestoord en aan het weggedrag heb ik amper verschil gemerkt tov de originele veren als het gaat om stuiteren.
Mijn allereerste Golf 3 was verlaagd mbv een schroefset van Vmaxx. Dat was pas stuiteren... Ja, gladde asfaltbochten waren wel een genot.
Ik overweeg hulpveren van MAD onder de O2 bj 2009. Ik ambieer het aangezicht van een verlaging, maar het "stuiteren" waarvan gebleken is dat dat toch echt een persoonlijke kwestie is staat me tegen. Daarnaast zou ik dan gelijk voor Eibach willen gaan en dat kost me te veel. Daarentegen durf ik te zeggen dat ik net zo veel plezier haal uit een setje MAD's.
Dus iemand met nog wat verloren foto's? Of een setje MAD's of ernstig goedkope passende Eibachs?