Rutger0706
Senior Member
@Corné de Kluijver ik weet het, maarja.. Was jong en je wilde wat...
das is weinig vakantiestandaard omhoog Het hele jaar nadeel voor 2 weken vakantie
Last but not least ga ik me toch ff mengen in deze discussie... Als we het over verschil in hoogte hebben mbt de hulpveren, is er niet iemand die het verschil van origineel, hulpveren en evt verlagingsveer al vanaf de zijkant op foto heeft vastgelegd en hier onder elkaar kan delen?
http://www.skodaforum.nl/forum/i/wie-heeft-ervaring-met-hulpveren.24043/page-7#post-542681
Ik heb die luchtbalgen. Daar wordt de auto alleen hoger van als je ze (extra) oppompt. Omdat ze net als de hulpveren de totale veerconstante verhogen, zullen ze ook een gelijke invloed op de stabiliteit hebben.@eltjo2 grappig en ik ben een van die twee aanbieders van de veren van de 1.8 tsi... Er bestaan volgens mij nog van die luchtbalgen van Mad, waardoor de auto niet hoger wordt. Of ie er stabieler van wordt weet ik niet
Ben in het geheel nog steeds niet gewend op alle fronten. Ik rijd pas een maand in de O2 en nog maar 2300 km gereden en het enige wat me tot nu toe bevalt is het motorvermogen icm de dsg bak. Het zal nog wel een tijdje duren voordat ruim 3 jaar C5 uit mijn systeem is.@PMT : Als je de hydropneumatiek van de C5 gewend bent, dan kon het met de Skoda nog wel eens tegenvallen w.b. doorhangen. Een forse kogeldruk zorgt immers voor verder doorhangen, maar ook voor een stabieler rijgedrag. De C5 heeft hier geen last van dankzij het hp veersysteem. Ik had de C5 in mijn pre-caravan tijdperk en heb dus geen ervaring met die combi. Wellicht kun je het e.e.a. constateren als je de caravan ruim voortijds uit de stalling haalt en er mee gaat rijden, dan kan je altijd nog besluiten hulpveren te plaatsen, indien gewenst.