Witte dagrij verlichting voor Skoda Superb (geen led)

Dank je..beetje jammer dat er weinig 'klus-plezier' aan zit. Plug and play als het goed is:tongue: Toch maar eens met ledjes gaan stoeien voor de DRL:tongue: (al doen de mtec's het nog goed):)
Foto's volgen zeker!

JAJA, plug en play! dan staat die play voor het lampje dat op het dashboard gaat branden!! GRRRR!!!
Toch raar, de dectane LPLVA5 zou gewoon moeten werken..iemand een idee waarom ik melding krijg??

SweetRevenge

Actief lid
Als + en - weer omgekeerd zijn, zou het helemaal niet werken. Dan branden de LED's niet.

Ik heb even op de Dectane site gekeken en het lijkt erop dat het LPLVA05 type niet voor Skoda is. Deze vervangt het originele product nummer 8T0 943 021 en is voor sommige Audi/VW modellen. Type LPLVA04, vervanger voor product nummer 1J6 943 021 is wel voor Skoda, en ook VW en Seat.
Beide zijn CAN bus geschikt, maar het zou kunnen dat ze verschillende weerstanden hebben. Je moet even de originele lampjes bekijken en zoeken naar het product nummer.
Je kan de LPLVA04 ook op Amazone vinden, zij het dan voor €55.23. http://www.amazon.de/Dectane-LPLVA04-License-Plate-Golf/dp/B003R7JALI

Hummm.. Zou er dan iets veranderd zijn? Ik ben er vanuit gegaan dat deze zouden werken door ervaring van arjahoeksta en volgens mij nog een ander persoon op het forum. Daar werkte de lplva05 meteen!:(

@SweetRevenge,
Ik heb even gekeken, ik heb de dectane LPLVA05 en in de auto zit nummer 8T0 943 021...dus het zou moeten werken:S

Dat doet het zeker!
Heb er 2 weerstanden opgezet en nu doet hij het!:) Het zou alleen niet zo moeten werken:S

Het kabeltje moet op de kleine aansluiting. Heb nu een weerstandje gemonteerd op de twee grotere pinnetjes. Meer zat er niet in de verpakking, misschien mis ik 2 weerstanden die standaard op die twee grotere pinnen moeten zitten??:S
IMG_0276.jpg

arjahoekstra

Actief lid
@baartje,

Heb je toch nog "klus-plezier". Even zonder gein, heb je wel dat vierkante blokje aangesloten?
Kan nu even niet kijken of het bij mij dezelfde aansluitingen op het lampje zitten omdat mijn auto bij de dealer staat ivm lekkage van het panoramadak.
P1010999.jpg

Ik heb het kleine blokje van het kabeltje op de kleine pinnetjes van de verlichting aangesloten. De andere kant van het kabeltje aan de kabeltjes van de auto.
Dan blijven de twee grotere pinnetjes op de verlichting over. Daar zit dus niks op..en zat ook niks bij om erop te klikken. Daar heb ik nu de weerstanden op gemonteerd. Misschien dat ik iets mis in mijn verpakking?
Erg zuur zo'n lekkage, zou niet mogen! Als de auto terug is, zou je dan even voor me willen kijken en bericht geven? Thanks in advance!

@arjahoekstra: Ik dacht dat het plug en play was, maar het lijkt op jouw foto dat jij er ook een weerstand aan hebt hangen?

Als met al..bij mij zijn er geen weerstanden bijgeleverd? Op de foto staat alles wat bij mij in de doos zat!

Het heeft eventjes gewerkt:tongue: Nu weer foutmelding. Toch eens zorgen dat ik de bijbehorende weerstanden krijg!

Vandaag contact gehad met amazon.de. Krijg een nieuwe set opgestuurd en kan de oude ondertussen gewoon rustig terug sturen. Ondanks dat ze intussen weer gewoon werken (weerstandje zat los), lijkt me de originele oplossing toch het beste. Demonteren dus weer! Zo ben ik wel aan het 'klussen', maar echt plezier is anders:tongue:

Bovenaan Onderaan