Witte dagrij verlichting voor Skoda Superb (geen led)

ajan

Lid
@deusjevo
Volgens mijn dealer moet die controle aan te passen zijn in de software, alleen niemand weet blijkbaar hoe... Mijn dealer wist ook niet welke bit er omgezet moest worden.

@ericw
Sow, dat ziet er goed uit! Van welke maand en bouwjaar is je auto? Hoop nog jong, dat vergroot de kansen dat het bij mij werkt;)

Ericw

Forumguru
@Baartje:
Superb is nu ruim 2 weken "oud" en al 2800Km verder.............
Gaat dus bij jou ook werken!

Ok... Heel mooi! Modeljaar 2011 of al 2012?? Wellicht dat daar nog iets van verschil in kan zitten. Maar dit belooft veel goeds!:) Achja, kan ze altijd terug sturen dus ga het zeker proberen! Ziet er veel beter uit dan de mtec's van nu!

es2

Lid
@deusjevo:
De polariteit omdraaien hoeft niet bij deze LED's.

Bij standaard LED's moet dat wel omdat Skoda eigenlijk de + en - polen omgedraaid heeft.
Voor gloeilampen is dit geen probleem, maar LED's vereisen een juiste polariteit. Anders branden ze helemaal niet.
Maar als ik het goed begrepen heb branden ze bij jou wel maar geven ze een foutmelding.
Als ze wel branden heeft dat dus niets met de omgedraaide polariteit te maken.

@ericw, thanks!
Zou die van mij dan tot een select groepje superbs behoren van eind modeljaar 2011 waarbij het niet werkt..?:( Tijd zal leren!

@Ericw
De led's die Es2 heeft dus? De 'canbus white 27 smd LED BA15s 1156 382 bulbs'.......voor de duidelijkheid:tongue: zodat iedereen weet welke hij moet bestellen:tongue:

Idd..voor niet-led-lampjes. Maargoed, volgens mij kan als conclusie wel gesteld worden, tussen de vele regels door in dit topic, dat ledlampjes de voorkeur hebben:tongue:

Bovenaan Onderaan