Volgens mij kan je niet zonder weerstand LED's gebruiken en geen error krijgen.
De CANbus meet het huidige stroomverbruik van de auto en zet dat weg tegen het verbruik dat hij verwacht te hebben.
Als je dus de DRL aan hebt staan verwacht de CANbus een verbruik van 2 x 21W = 42W, bovenop alle andere verbruikers die op dat moment ook aanstaan. Als je die twee 21W lampen gaat vervangen door twee 3.36W LED's ga je dus 35.28W te weinig verbruiken. De CANbus gaat dit verwerken als minstens één lamp die stuk is en een error genereren. Je verbruikt immers maar 6.72W waar de CANbus 42W verwacht. Als er effectief één lamp stuk is, is het verbruik nog steeds 21W, wat nog hoger is dan wat je verbruikt met twee werkende LED's, en genereert de CANbus ook een error.
Of je gaat een error krijgen en je moet er een weerstand tussen zetten om je verbruik op te krikken, of er zit een weerstand in de LED, wat ik niet denk want dat staat niet op de site. Het zou ook kunnen dat je de threshold van de CANbus ivm de DRL kan bijstellen met VAG-COM, maar dat weet ik niet, maar zo plug and play gaat niet lukken.
Als je het toch probeert en het werkt wil ik dat graag weten, dan moet ik mijn CANbus-kennis wat bijschaven