Witte dagrij verlichting voor Skoda Superb (geen led)

GP Thunder lampen H7 en dan Led stadsverlichting. Die blue visions zijn nog zo geel als een kanarie :tongue: GP Thunder 7500 is mooi wit licht. Ik heb ze ook op mijn Octavia.

Vandaag de lampjes van hids-direct ontvangen, nu de auto nog:tongue:
Vind alleen de lampjes voor stadslicht, dagrijverlichting en mistlampen, er nogal blauw uitzien. Hoop niet dat dit straks achter het glas (zonder dat de verlichting brand) er ook zo uitziet! Wat zijn de ervaringen?
Iemand toevallig een foto van de voorkant van de auto met deze lampjes, zonder dat er verlichting brand?

Eindelijk! Gister de auto op mogen halen! Hij rijdt echt geweldig! 1 klein dingetje waarvoor ik nog terug moet naar de garage is dat de linkerbuitenspiegel minder ver inklapt dan de rechter buitenspiegel. Of is dit bij meer mensen?
Vanavond maar eens de verlichting vervangen. Vind de originele lampjes van de dagrijverlichting toch wel echt heel lelijk in combinatie met de cappuccino-kleurige buitenkant!
Zal dan meteen foto's maken! Opvallend trouwens, de EBL heeft geen zonneschermpjes meer in de achterportieren..snik:(

deusjevo

Forumguru
1 klein dingetje waarvoor ik nog terug moet naar de garage is dat de linkerbuitenspiegel minder ver inklapt dan de rechter buitenspiegel. Of is dit bij meer mensen?

Hé, dat met die spiegels viel me bij mijn Octavia ook al op.
Ben benieuwd naar je verlichtingsfoto's en evt meldingen va defecte lampen.

RogerS

Forumguru
Sterker nog. Op een gewone Elegance, althans in 2010, kon je de zonneschermpjes erbij bestellen. Dat ging niet op de EBL! :( Anders had ik dat zeker gedaan.

deusjevo

Forumguru
Ik vind het dus helemaal niks. Want op de eerste foto van Deusjevo zie je heel duidelijk dat de lichtopbrengst door die "witte" lampen gigantisch afneemt :biggthumpdown:. En wat was ook al weer het doel van dagrijverlichting?:ahum:

Ach, valt best mee, beter zichtbaar ben je echt nog wel en dat was toch het doel van dagrijverlichting?
Die 2e foto vertekend heel erg, zal proberen een nieuwe te maken.
Volgens mij wordt 't licht anders uitgestraald, te vergelijken met LED?

In het donker rijdt je trouwens nooit met dagrijverlichting, dan schakel je automatisch over naar dimlicht.

Hierbij de nieuwe foto:

DSC00005.jpg

Volgens mijn handleiding van de superb van 2010, had de EBL standaard rolgordijntjes voor de achterruiten.
@deusjevo, ziet er goed uit! hoop dat het bij mij ook zo wordt, vanavond lampjes vervangen. Dit zijn de super white lampjes van mtec?

s-line

Forumguru
Baartje,dat van je spiegels is normaal hoor de voet van de beide spiegels is net iets anders waardoor de ene spiegel net iets verder inklapt .
Gr.michiel

@ s-line
Dank je voor de info! Scheelt me een ritje naar de dealer!
Vraag ik me alleen af waarom die voet anders zou zijn? Spiegels zijn toch identiek?

Gr. Bart

Jochie

Lid
@deusjevo : dat ziet er al een pak beter uit. Ben ook aan het twijfelen. Je eerste foto's, daar gaven ze niet zo veel licht. Maar de laatste foto, dat is toch wat anders.
Hmmm, toch maar bestellen dan?

Gents,

Zijn de lampen makkelijk te verwisselen, ik heb me er nl. nog niet echt in verdiept... of wordt dat een ritje dealer:)

Grt. Bob

SweetRevenge

Actief lid
Ik heb op mijn auto de stadslichten, dagrijlichten en mistlichten vervangen. Met 15 min ben je klaar, en dat is ruim genomen.
Het is allemaal klik en trekwerk, niets schroeven.

Humm..zojuist de drl vervangen en de mistlampen. Werkt perfect! Krijg alleen de stadlichtjes er niet uit. Kan moeilijk bij de fitting en aan de kabels durf ik niet te hard te trekken.
Iemand tips?

SweetRevenge

Actief lid
Had hetzelfde idee, ze gingen er bij mij ook niet goed uit. Toch ff iets harder aan de draadjes getrokken en toen kwamen ze wel. Er zit niet iets dat je moet los maken of draaien of zo, het is gewoon trekken.

Bovenaan Onderaan