Witte dagrij verlichting voor Skoda Superb (geen led)

Inderdaad...nog harder aan de draadjes trekken werkt! Straks even snel tussen een bui door vervangen. Nu nog foto's maken!

Zoo, dagrijverlichting en de mistlampen zijn aangepast. De stadslichtjes intussen ook, maar op de foto helaas nog niet! Nu de instapverlichting in de spiegels nog en de kentekenplaatverlichting. Iemand tips voor het vervangen van de instapverlichting in de spiegels?
Superb licht 1.jpg Superb licht 2.jpg Superb licht 3.jpg Superb licht 4.jpg

TTE

Lid
Top, ziet er goed uit. Kijk je ook blauw in de lampen als ze uit zijn. Zou ook graag de stadslichtjes ook willen fotograferen.
Welke lampe zitten er nu in, zou deze ook graag willen bestellen.

ajan

Lid
Nee, voor de instapverlichting eigenlijk geen idee.
Mocht iemand een goeie tip hebben...

Heb je de kentekenverlichting al wel gedaan, Baartje?

Witte drl is echt een verbetering.. Veel mooier!
@ajan: nee, wil de dectane kentekenplaatverlichting(staat ergens op forum vermeld door arjan/ajan..blijft lastig, lijkt zoo op elkaar:tongue:) monteren, heb prijsaanvraag verstuurd vandaag

deusjevo

Forumguru

Hmm, ik had ook deze besteld:

http://www.hids-direct.co.uk/mtec-xe...12v-p-377.html

Zitten d'r nu ruim 1 week in en 1 bolletje geeft al alarm op het "lampje kapot systeem" en doet 't pas na een klein tikje op de behuizing.
Dit beloofd weinig goeds en ik vrees dat 't toch chinese troep is.:biggthumpdown:
Iemand anders ook al slechte ervaringen qua kwaliteit?

SweetRevenge

Actief lid
@deusjevo: Ik heb ze er al meer dan een maand inzitten en ze doen het nog steeds. Als het wel werkt "na een klein tikje op de behuizing" lijkt het meer op een contact probleem dan een kwaliteits probleem.
En nee, het is geen chineese troep maar japannse :winkie:

@baartje: mooie auto. Ben benieuwd hoe jij de stadsverlichting vindt.

Van de stadslichtjes heb ik het idee dat de lichtopbrengst echt een stuk lager is. Zal in het donker eens goed kijken en een foto maken.
Iemand toevallig een idee of het verschil tussen deze twee lampjes in de spiegel (voor instapverlichting) groot is, qua hoeveelheid licht wat naar onder gestraald wordt?
http://www.hypercolor.de/products/Innenraumlicht/Glassockellampen/Mini-LED-Lampe-W5W-radial.html (heb ik liggen, maar nog niet gemonteerd)
http://www.hypercolor.de/products/Standlicht/Glassockellampen/2er-Set-LED-Standlicht-W5W-axial.html

@SweetRevenge
Ik heb dezelfde mening over de stadlichtjes als jij hebt. Ze zijn eigenlijk een heel klein beetje te blauw in vergelijking met de rest. Maar ik denk dat het pas opvalt als je het weet. Vind het voorlopig prima, vond de originele lampjes ook niet heel storend.
Er zijn ook forumleden die daar ledjes in hebben zitten, iemand een idee welke ledjes dat zijn?
Hieronder enkele foto's van de stadlichtjes.
IMG_0207.jpg IMG_0211.jpg IMG_0208.jpg

arjahoekstra

Actief lid
@baartje,

De ledjes die je hebt van Hypercolor (met check) kan je ook gewoon hier voor gebruiken. Even proberen of je de kleur/lichtopbrengst goed vindt. Heb deze zelf ook gemonteerd en ben zeer tevreden.

ajan

Lid
@arjan, welke type heb van hypercolor? Die met 1 LED aan de voorkant, of met de LED's aan de zijkant?

Ziet er goed uit als stadslichtjes.
Ik heb dezelfde led (alleen dan met 2 ledjes ipv 3) in de spiegels zitten voor instapverlichting. Resultaat is echt mooi! Lampjes passen nu mooi bij de xenon verlichting en de lichtopbrengst is vele malen groter.
Vanavond vervangen, gelijk foto's gemaakt:
spiegel 4.jpg spiegel 2.jpg

ajan

Lid
Ok, ziet er goed uit op de foto.
Welke kleur heb je dan? Welke past het beste bij de Xenon verlichting?

Bovenaan Onderaan