Witte dagrij verlichting voor Skoda Superb (geen led)

Dit is 5000K, kies wel voor de 2 led versie ipv de 3 led versie, tenminste voor de spiegels.
Na contact met Arjahoekstra heb ik hiervoor gekozen, omdat bij de 3led versie het rubber niet geheel terug kan op zijn plaats.

arjahoekstra

Actief lid
Loonytuns staat zeker niet vooraan wat betreft informatie geven/leveren.
Heb tot drie maal moeten mailen/bellen voor ik antwoord kreeg.
Prijs was toen echter zeer interessant. Betaalde voor de lplva05 set maar € 39.00.

@Arjahoekstra
Dat had ik gelezen, vandaar dat ik ook bij hun was gaan kijken. Heb net voor de 3e keer een aanvraag gedaan.
Ben benieuwd, voor die prijs wil ik ze graag hebben!:)

SweetRevenge

Actief lid
hehe, bij mij is nu ook één van de DRL gesprongen. Na twee maanden heeft één lampje het opgegeven. Lijkt er dus op dat de kwaliteit te wensen overlaat, ook al staat er op de website "High quality product".
Ik vraag me af hoe Hids-direct gaat reageren als ik op de "1 year Warranty" aanspraag ga maken.

Ik denk dat ik dus toch maar op zoek ga naar een goed LED alternatief welke geen foutmelding geeft. Iemand een idee?

@deusjevo: of het nu van China of Japan komt, het blijkt dus inderdaad rommel te zijn :biggthumpdown:

@SweetRevenge,

Hummm..dat is minder. Als hids-direct je een nieuwe stuurt is het nog niet zo erg om ze een keer te vervangen. Maar zo'n lampje het om de 2 maanden begeeft..lijkt het me niks.
Mocht iemand een goed (eenvoudig) alternatief in de vorm van LED gevonden te hebben, hoor ik het ook graag:)
Bij mij zitten de lampjes er nu bijna twee weken in. Gister reed ik voor de auto en had ik het idee dat 1 van de lampjes een lagere lichtopbrengst heeft dan de andere. Ben benieuwd!

Ziet er goed uit! Ben erg benieuwd naar de resultaten. Post je foto's als de lampen erin zitten?!
Stadlichten zijn nu met de lampjes van hids-direct ook net niet naar mijn zin, iets te blauw.
Hoe zit het met je mistlampen?

Is dat zo ja? Wel ooit ergens iets van gelezen op het forum, maar dacht dat dat bij deze lampjes niet zou hoeven.
Humm..hoe moet dat?..ik als leek zijnde op het gebied van elektriciteit! :confused:

SweetRevenge

Actief lid
Dat ga ik dus nu ontdekken :laugh:

Als ik de lampen heb ontvangen, ga ik eerst even meten of het al dan niet nodig is. Indien wel, ga ik bekijken wat het meest eenvoudig werkt.
Ik laat je dan wel weten hoe je dit doet.

Ook bij mij is het DRL van hids-direct kapot. Het lampje heeft nog geen 2 weken gewerkt! Had al aangegeven dat ik dacht dat 1 lampje zwakker was van lichtsterkte en ook diegene is nu kapot!
Originele lampjes er weer in (helaas) en hopen dat het alternatief van SweetRevenge mooi en duurzaam is!

white

Nieuw lid
Tot nu toe werkt het bij mij prima. Geen foutmelding of kapotte lampjes. Heb de lampjes van hids-direct als dagrijverlichting in mijn Octavia zitten.

Joris.

SweetRevenge

Actief lid
@baartje: Da's ook snel. Daar heb je niet echt van kunnen genieten. Bij deze is het bevestigd: het is GEEN "High quality product".
Of mijn alternatief mooi is gaan we snel genoeg weten, dat zie je op het moment dat je ze aanzet. Of het duurzaam is, is een andere vraag. Mijn MTEC lampjes hebben het ook twee maanden volgehouden. Nu verwacht ik bij LED niet dat ze er na twee maanden mee ophouden maar...
Zal me ook benieuwen of ik geen CAN foutmelding ga krijgen, anders kan ik nog op zoek naar weerstandjes...

Nee, zeker niet lang. Voor twee weken vind ik het ook nog behoorlijk dure lampjes ook;)
Gisteravond hids-direct gemaild. Kreeg vanmorgen meteen antwoord:
" Hi there sorry to hear about this, our policy regarding returns is that if you return the faulty bulb or destroy the bulb and provide photo evidence of this we can get a replacement sent to you.
I have attached a returns form should you wish to return the bulb to us.
"
Dus ik denk dat ik er vanavond maar even op ga staan en dan een foto maak! Benieuwd of ik een nieuwe krijg!

Hehe en dan het antwoord krijgen: "Ja vind je het gek dat ze het niet doen, je bent er zelf op gaan staan" ;)

Na nog even gecheckt te hebben of ik het lampje echt kapot moet gaan maken kreeg ik het antwoord:
"Yes, it seems extreme I know! It is the only way around the sending back of this item."
Ik denk dat mijn andere lampje vanavond ook "kapot" is.....baartje zoekt een zelfde soort fitting:laugh:

SweetRevenge had het over het omdraaien van de polariteit. Ik heb in mijn spiegels voor de instapverlichting ook een ledje zitten van hypercolor (zonder check). Dat was gewoon plug en play.
Komt dit doordat er voor dit lampje geen check nodig was? Of zou het bij de stadslichtjes (zelfde lampjes) ook gewoon plug en play zijn (alleen dan hetzelfde lampje met check)

Bovenaan Onderaan