Rosinfield
Ik kan alleen maar met veel lof over mijn dealer/garage spreken!! Toen de problemen de eerste keer opdoken, moest ik asap van hen binnen komen,werd de auto idd ook "aan de computer" gehangen en daar zag men direct het probleem.... dat dachten ze toch want enkele weken later begon de miserie opnieuw..... toen ik naar de garage reed, brande er geen enkel lichtje meer en dan hebben ze er echt wel aan bezig geweest. De garagehouder himself heeft persoonlijk de auto onderzocht, ook weer de computer analyse gemaakt en er werden enkele kabels uit- en terug ingestoken...... ik werd achteraf enkele keren door de garage opgebeld om te vragen of alles normaal ging en/of er nog problemen waren. Mijn laatste problemen met de Yeti is ondertussen al enige tijd geleden, toen moesten er bougies_kabels vervangen worden omdat ze geoxideerd waren.... Ik kreeg hier toen nog de opmerking/vraag of ik de auto elke dag een douche gaf..... Ik heb er bijna 16000km mee gereden en ben nog steeds best tevreden met auto hoor!!Iedereen die met mij meerijdt of er zelf eens een tochtje mee maakt,schrikken allemaal van de vinnige motor en de soeplesse... Zelfs toen de problemen er waren, heb ik geen seconde gedacht wat een miskoop de auto wel was....is natuurlijk niet prettig dat je te maken krijgt met "kinderziektes" maar hopelijk hebben ze bij Skoda lessen getrokken uit deze problemen....