Jaaa idd, alleen die stem al...ik lig dan in een deuk...@FredV: Neeeeeee !!! Die Dacia vind ik persoonlijk niks, maar die dame die erin zit is in behoorlijk contrast hiermee.
Jaaa idd, alleen die stem al...ik lig dan in een deuk...@FredV: Neeeeeee !!! Die Dacia vind ik persoonlijk niks, maar die dame die erin zit is in behoorlijk contrast hiermee.
1tje nog gemist: gewoon raam opendoen, dan loopt t water niet meer langs de ruit en blijft t zicht goed.En al filink wat goede adviezen gehad.
@erik2907: Ron de Nijs zong: zachtjes tikt de regen op m'n zolderraam Vervang nu zolderraam door voorruit en je hebt je antwoord.:680:
wat ben je vanavond meegaandRekenen we ook goed ! Ik had even last van een "socutera-vinger".
sjonge jonge, kan een mod hier misschien een klein beetje sturing aan geven .....wat een geleuter...
Beste medeforumgebruikers. Ik tuf nu inmiddels al een slordige 4 weken naar tevredenheid rond in mijn Fabia Greenline. Ik heb heerlijke stukken gereden in mooi weer en een klein regenbuitje kon de pret ook niet drukken...
Tot vanochtend...
Ik reed rond een uur of 11:00 op de snelweg en werd getrakteerd op een redelijk heftige regen/hagelbui. Dat zorgt er natuurlijk zowiezo voor dat het zicht beperkt wordt, maar ik schrok me toch een hoedje in de Fabia. Het gaat om het volgende: De afvoer van het water gaat (logischerwijs) via de zijranden van de vooruit, dat is niets nieuws. Maar bij de Fabia "stroomt" het water allemaal weg langs de zijruit, precies voor het stuk waar je spiegel zit.
Gevolg: ik zag NIETS meer door mijn spiegels. Invoegen op de snelweg moest ik doen door mijn hoofd ver te draaien en maar te gokken op het ontbreken van medeweggebruikers. Ik vind dit gevaarlijk!
Hebben jullie dezelfde ervaring? Is hier wat aan te doen?
Stond je stil langs de weg danauto is zooo stil dat je inderdaad Rob de Nijs hoort...
sjonge jonge, kan een mod hier misschien een klein beetje sturing aan geven .....wat een geleuter...