(zeer) beperkt zicht bij regen

wimv

Actief lid
@Trucker: hangt er een beetje vanaf. Met de doekjes kun je 1 auto behandelen. Met de fles kunt je de hele straat doen (is ook duurder volgens mij). Kleine tip: neem de spigels gelijk mee ! Je bent toch bezig en ook daarop werkt het prima. Je houdt zicht naar achteren.

wimv

Actief lid
@corsaar: Ik had voor mezelf 1 en 1 al opgeteld. Die truckers worden steeds uitgekookter als je het mij vraagt.

wimv

Actief lid
@trucker: dat gaat niet werken helaas. Het zijn 2 vochtige doekjes en ze verdampen vrij snel.

corsaar

Senior Member
40331.png
Een flesje rainclear is goed voor 20 behandelingen en kost € 8.99

icecube

Actief lid
Ze hebben zoals corsaar al meldde ook fogcleaner. Is fogcleaner voor de binnenkant van de ruiten of ook voor de buitenkant? Ik kan dit niet zo goed uit de beschrijving op de site van half.... halen.

Nano spul bij een andere auto geprobeerd omdat men had verteld dat dit prettig was in de winter met sneeuw, hagel (staat ook in mijn bericht!)
Gebruikersnaam heb ik al gelijk geprobeerd te veranderen aangezien ik hier nieuw ben nog niet gelukt helaas.Wist van te voren niet dat deze te zien zou zijn. Is nl. niet altijd het geval. Eenmalige uitleg: naam slaat op het feit dat het qua verbruik en milieu een verstandige keuze is, niet bepaald qua design. Maar verder zijn we wel tevreden en rijdt de auto fijn. Discussie op forum zou over inhoudelijke dingen moeten gaan, niet over een gebruikersnaam.

YeMii

Senior Member
@icecube Rain Clear is voor buiten en Fog Clear is voor binnen.

Zie mijn post #310 in "Yeti de kleine fun car" onderwerp "korte antenne"

FredV

Banned
Nano spul bij een andere auto geprobeerd omdat men had verteld dat dit prettig was in de winter met sneeuw, hagel (staat ook in mijn bericht!)
Lijkt me nu juist dat t effect met sneeuw (waait weg en als t natte sneeuw is, is t bijna weer water), en hagel (ketst af) minder is dan bij regen.

En ja, we discussieren hier ook echt wel inhoudelijk (over namen).

Bovenaan Onderaan