Rosinfield
† In Memoriam
netjes! In de bergen ook gewoon in D blijven rijden? Niet handmatig teruggeschakeld bij dalen of in S gereden?
Nee dat maak je niemand hier wijs !!
We zullen je nu maar geloven, als ik tenminste ook voor de anderen mag spreken...even een correctie 7.3 liter op 100 km , zo beter .
Nog niemand dit onlogische liters per 100 km in de maxidot ingesteld .....:smirk:
Ik heb t even geprobeerd, maar snel weer terug gezet naar l/100km. ben daar nu eenmaal aan gewend.Nog niemand dit onlogische liters per 100 km in de maxidot ingesteld op het aantal kilometers per liter ??
.
Ik heb t even geprobeerd, maar snel weer terug gezet naar l/100km. ben daar nu eenmaal aan gewend.
ja ieder z'n meug, maar toen ik de auto in guldens wilde betalen, ging dat niet...:ahum:En als er in de winkel gevraagd wordt of je een pondje wilt.... en dan antwoord met nee, doe maar een halve kilo, kijken ze je dom aan:winkie:
15 - 20 jaar geleden heeft men geprobeerd om de aanduiding pond officieel uit de nederlandse taal te halen, nog niet gelukt dus.
en zo zal het ook wel blijven met km/l of l/100km, inderdaad ieder z´n meug.:ahum:
Inderdaad, ik heb vanwege mn werk (autobranche) met iso-normen te maken gehad en werkte dus veel in kW en l/100km etc.Ach om dan even mee te doen , en in de autobranche gerelateerd te blijven
Wat zegt een mens meer ? Als zijn wagen in PK's wordt aangeduid of in Nm ?