Benzineverbruik Yeti

Rosinfield

† In Memoriam
Jij weet wel beter! Maar ik vrees dat we weer danig over de schreef aan het gaan zijn.
Off topic geleuter en meepraten over bandenspanning in een Fabia topic! Als dat maar goed gaat!

EdK

Forumguru
maar wie gaf de aanzet van het off topic gaan ?
Antwoord maar in de bedrijfskantine zoals het eigenlijk weer hoort

Rosinfield

† In Memoriam
Alle geneuzel op een stokje, enige nadere toelichting door RJMZ3705 zou toch wel interessant zijn en bovendien on topic. Ben nu wel benieuwd naar de verklaring voor het forse verbruik; onbetrouwbare meting of forse overschrijding van de max. snelheid?

wimv

Actief lid
Vandaag maar weer eens even goed gekeken. Rit van Den Bosch naar Arnhem / snelweg (gemiddeld 120/130 km/uur) + file op de rondweg Arnhem. 6.9 liter/100km Dus bijna 1 op 14.5. Daar hoor je mij niet over klagen bij een kilometerstand van net 4000.

corsaar

Senior Member
Weet je het zeker? WimV potverdikke hoe doe je dat.
Ik snap er af en toe niets van, ik duw die Yeti tegenwoordig bijna.

EdK

Forumguru
joh hij rijdt alleen maar in de bossen daar bij arnhem
De bomen vangen de wind zullen we maar zeggen.
En wij hier op het vlakke westen hebben die volle wind voor onze kiezen.

En met wind mee duwen geeft een nog zuiniger verbruik hoor !

wimv

Actief lid
@corsaar: geen idee, de auto doet het zelf. Gewoon lekker pittig doorgereden.
@EdK: Bij Ewijk (de brug) hebben ze juist alle bomen weggehaald ! Dus dat argument snijdt geen hout zullen we maar zeggen.

Rosinfield

† In Memoriam
Ik had gisteren op de terugweg uit Rotterdam 6.2!! Wel tot aan Leiden binnendoor en op A4 hele stukken 90.

wimv

Actief lid
Zie je nou wel corsaar, als Rosinfield het kan dan moet jij het ook kunnen ! Probeer het eens met wat lichtere schoenen ... Hoewel. dat duwt natuurlijk wel weer wat moeilijker.

Ron467

Actief lid
@ wimv: En nu het echte verbruik via spritmonitor.....
Gaaffff! trouwens "van binnenuit verstelbare voorwiellen" !:crazy:

Sorry dat ik hier even mee doe, voel me zo eenzaam tussen al die greenlijntjes op het fabia gedeelte:smirk:

corsaar

Senior Member
Ja wimV waarom zien we na 4000 km bij jou nog geen verbruik via spritmonitor.
Dat geeft een beter totaal overzicht !

Rosinfield

† In Memoriam
Zie je nou wel corsaar, als Rosinfield het kan dan moet jij het ook kunnen ! Probeer het eens met wat lichtere schoenen ... Hoewel. dat duwt natuurlijk wel weer wat moeilijker.
Dat brengt mij er wel op dat het gewicht van bestuurder en passagiers waarschijnlijk ook een rol zal spelen. Gisteren dus net 60 kg.

Bovenaan Onderaan