Benzineverbruik Yeti

EdK

Forumguru
Ach FredV de 1,4 is pas op nederlandse markt gekomen in juli.
De actie van 250 wagens is al uitverkocht dus er komt straks een stroom van Yeti 1,4 los !

EdK

Forumguru
Wat jij wil FredV.
Ik vul hem straks in naar eer en geweten en doe dit zolang ik dit zelf handig en nuttig blijf vinden.
Mbt Multi krijg ik het gevoel dat hij op zelfde basis dit zal invullen dus dan heb ik voor mezelf een referentie.
En de rest........... als het ongelooflijk overkomt , negeer ik die gegevens gewoon.

Laat me zeker niet gek maken als al die GL rijders met helium gevulde banden en andere gevaarlijke truks om nog zuiniger te rijden terwijl ze al de hoofdprijs van de regering hebben gehad !

FredV

Banned
Laat me zeker niet gek maken als al die GL rijders met helium gevulde banden en andere gevaarlijke truks om nog zuiniger te rijden terwijl ze al de hoofdprijs van de regering hebben gehad !
Gelijk heb je:)
Snap nu ook waarom die ballonnetjes aan die korte antennes zitten:)

Multi1100

Actief lid
Wat jij wil FredV.
Ik vul hem straks in naar eer en geweten en doe dit zolang ik dit zelf handig en nuttig blijf vinden.
Mbt Multi krijg ik het gevoel dat hij op zelfde basis dit zal invullen dus dan heb ik voor mezelf een referentie.
En de rest........... als het ongelooflijk overkomt , negeer ik die gegevens gewoon.

Gelijk heb je:winkie: en van die 250 zullen er vast wel meer op dit forum komen? (en betrouwbaar zijn :winkie:)

Multi1100

Actief lid
De een ziet een slotje wat er niet is, de ander een paardestaart die ik niet kan ontdekken, :confused: dan maar een kontje met twee pijpen..of is dat ook aanstoot gevend :grin:

Ducati, ja dat klopt! Is mijn andere :24: vervoermiddel...maar ik was niet in Drenthe vandaag..?? Dan was ze nat geworden :winkie:

Bovenaan Onderaan