Benzineverbruik Yeti

Multi1100

Actief lid
Kijk nog een goed naar het kompas multi.
Het klopt echt wel,
Als oud zeeman zou ik dat toch moeten kunnen..vanmiddag op het strand geweest en wind is toch echt W-NW..ook vlgs KNMI.. en van afsluitdijk naar A'dam (neem ik even aan) loopt richting Z-ZW...
bedoel er verder niets mee hoor:winkie:

EdK

Forumguru
Maar gelukkig zijn jullie het over één ding eens !!!
Er stond wind !!

Maar het regende af en toe ook vaak en die kwam volgens mij uit het zuiden vandaan !

Tallguy

Forumguru
[MODERATORBREAK]Het is duidelijk dat er schijnbaar gedacht wordt dat er geen mods aanwezig zijn in het weekend gezien het offtopic geklets.
Topic heropend, maar wordt in de gaten gehouden. Offtopic gepraat doe je maar in de Kantine, maar hou het hier nou aub eens ontopic!
offtopic postings worden verwijderd[/MODERATORBREAK]

Multi1100

Actief lid
missing topic; Yeti (benzine)verbruik

Goedemorgen allen,
Mijn Yeti raakt steeds beter ingereden..(nu 1000 km), vandaag met fikse tegenwind (zuid?:winkie:) van Alkmaar naar Den Helder gemiddeld 1 op 13! :grin: En met airco aan, en niet te lui schakelen/optrekken!
Benieuwd naar jullie ervaringen..

CaseyBasey

Actief lid
Dat is een mooi verbruikscijfer voor een 1.4, zeker met die heftige tegenwind uit het zuiden...
Is voor een groot deel denk ik wel te verklaren doordat er relatief weinig geschakeld hoeft te worden op dat traject en er grote delen max. 80 gereden mag worden.

Rosinfield

† In Memoriam
Ik reageerde slechts op een geintje dat men met mij wilde uithalen (wind tegen, terwijl hij juist mee was)! Had dat niet door, omdat ik dacht dat we nu weer serieus zouden gaan doen. Zo wordt het wel erg lastig, hoor!

Multi1100

Actief lid
Zo, ben weer thuis, op knopje gedrukt en Saar heeft een kopje cappuccino gemaakt.
Zojuist naar huis, deze keer helemaal langs het kanaal, via koedijk naar huis en wat denk je op de rit 1 op 16.2!! Gemiddeld dus vlgs maxidotje! En de wind deed niet eens mee, want die was moe van al dat blazen en was even gaan liggen. (@mod schertsend bedoelt natuurlijk) Op rit 2, dus hele tank, zit ik nu gemiddeld op 1 op 13.2! Da's toch mooi nietwaar?
Serieuze reacties hier..minder serieuze in de kantine..zal nog een koppie nemen ;)

Multi1100

Actief lid
Zo, opnieuw getankt en ook op de monitor ingevoerd. Het gaat een stuk beter! 1 op 13,35! :laugh:
Op de laatste tank (2e) vol dus..anders klopt het niet met onderstaand..

Bovenaan Onderaan