Benzineverbruik Yeti

EdK

Forumguru
Goh dus je hebt een 60 liter thermoskan onder je wagen zitten ipv een benzinetank !?

Ja Ja, de fabia verbruikte minder...maar heb nu een beest van een Yeti...dus het verbruikt wat meer...maar het rijd subliem....en dat waardeer ik...

EdK

Forumguru
Weet je het nog niet Multi ?
Ik zie die lesauto in zaandam de laatste tijd ook niet !

Rosinfield

† In Memoriam
Ben toch bang dat ik het ga afleggen tegen Corsaar, ik rijd gewoon teveel snelweg denk ik. Zo, alvast even ingedekt.

EdK

Forumguru
Denk dat ipv te snelweg je langzamerweg moet rijden !
Zal zeker in je gebruik schelen
En winnen van Corsaar, ach moet je van betere huize komen !
Die duwd minimaal 20km per tankrit zijn Yeti met de hand voorruit.

Klopt! ik zag vanochtend in Heemskerk op de jan Lighthartstraat iemand zijn Yeti naar de benzinepomp duwen!

Rit 80km heen binnendoor terug via snelweg gemiddeld 1:11,5km

Jan 1.8tsi
Active++ / Ambition--

EdK

Forumguru
in bericht 413 heb ik je de tips al gegeven, maar als jij die in de wind slaat tsja dan zal je verbruik altijd hoog blijven !

Multi1100

Actief lid
Wie wind zaait zal storm oogsten..(had ook in een ander draadje gepast maar dat laat ik maar..)
wind zeker gedraaid..? Of met gestrekt rechterbeen gereden? Ik heb bij mijn rondritje deze middag (80 en snelweg) toch weer 1 op 13.2 gedraaid (rit 1 natuurlijk) Dus Ed, ook met de 1.4 zit het verbruik wel goed!

Rosinfield

† In Memoriam
nee hoor, max. snelheid niet overschreden. Maar wel redelijk beladen, 2 personen, 2 honden en een stoot bagage. Vanaf Hoorn nog en 3e passagier, ook niet zo licht als zijn vader en zijn hond.

Bovenaan Onderaan