Benzineverbruik Yeti

Multi1100

Actief lid
Iemand kan zich alleen verbeteren door zich aan de Best in Class te spiegelen...:winkie:
wordt nog een uitdaging voor ons allen:laugh:

ps, sta je niet meer op SM?

Rosinfield

† In Memoriam
Gefeliciteerd Corsaar! Ik ga daar voorlopig niet aan kunnen tippen! Tenzij ik een hele tank ga leegrijden op een 80 km weg en dat gaat me wat te ver.

Multi1100

Actief lid
Vandaag op terugweg met wind schuin tegen langs het NH kanaal toch nog een 1 op 14,2 gescoord! Wat me wel opviel..stond in een kleine file, een 10 minuten schat ik, weg liep een beetje af dus in z'n vrij lekker laten rollen af en toe..liep het gemiddelde op rit 1 toch even snel terug van 1 op 13,9 naar 1 op 12,2! Kun je zien wat een start/stop systeem toch zo tussen neus en lippen oplevert..denk ik dan maar...

@rosinfield; valt mee geloof ik..

Ron467

Actief lid
Tja allemaal gelijk, maar reken het eens uit naar harde euro´s per maand en dan alle fun die je mist:winkie:

Tuurlijk, zuinig rijden is ook een sport, maar als eerste ergens aankomen ook.
Ga ´m (op de duitse autobahn) toch eens uitproberen.:545: ik zit nu toch boven de 1600 km, dus dan mag het........

heb trouwens gemerkt dat even kickdownen op het totaal verbruik niet veel uitmaakt, inderdaad file rijden, stoplichten of forse tegenwind zijn de echte boosdoeners voor het verbruik. Ben benieuwd als ik eens echte langere stukken ga rijden.

SM heeft het dus over 13,9, de boordcomputer denk er anders over: 14,6, maar dadelijk met de 15" winterbanden zal de waarheid dichter benaderd worden denk ik.

Multi1100

Actief lid
Ik kom altijd als eerste aan..thuis..:winkie:

En ik rijd niet om zo zuinig mogelijk te zijn, heb een vrij gewone rijstijl dacht/vind ik. (al eens gepost dacht ik) Hard gaan doe ik wel op 2 wielen..meer plezier aan en van:winkie:
Een keer uitproberen is idd leuk!

EdK

Forumguru
Ron niet dat we het als Yeti rijders erg vinden maar zoals gezegd praten we hier wel over het verbruik van de Yeti !
Niet dat je straks denkt van mmm snap er niets van die van mij is veelll zuiniger dan van de anderen hier !

FredV

Banned
Jawel, die link is al drie keer voorbij gekomen, zelfs als nieuw onderwerp.

[MODERATORBREAK]Vriendelijk verzoek aan iedereen om niet de gehele voorgaande post te quoten. Dit is ons inziens onnodig. Volstaan kan worden met een direct antwoord. Als het een grote tekst is, volstaat het quoten van dat gedeelte waar het antwoord over gaat. Om een persoon te quoten kun je ook bijvoorbeeld als volgt verwijzen: @'username'. Bedankt voor jullie begrip.[/MODERATORBREAK]

Bovenaan Onderaan