Benzineverbruik Yeti

Rosinfield

† In Memoriam
Nou, dat komt mooi uit dan! Net weer wekelijkse rit van A'dam naar Friesland gemaakt. Wederom duidelijke demonstratie van de invloed van de wind, die vandaag behoorlijk is. We hadden hem mee en dat gaf op de bc een gemiddeld verbruik te zien van 6.4 ( 1 op 15.6)!

Multi1100

Actief lid
Nou, dat komt mooi uit dan! Net weer wekelijkse rit van A'dam naar Friesland gemaakt. Wederom duidelijke demonstratie van de invloed van de wind, die vandaag behoorlijk is. We hadden hem mee en dat gaf op de bc een gemiddeld verbruik te zien van 6.4 ( 1 op 15.6)!

weet het..ik had hem tegen..:winkie: (naar huis dus..)

Multi1100

Actief lid
Toch een heel goed gemiddelde gehaald op de tank! SM weer ingevuld, zuigerveren beginnen zich goed te vormen naar cilinder, kan merken dat ie wat pittiger wordt :)

EdK

Forumguru
Mooi te zien Multi1100 je verbruik ligt nu al gelijk aan die van Rosinfield.
Dit doet me goed met in me achterhoofd dat die 1,4 straks bij mij ook in het vooronder ligt

corsaar

Senior Member
Is wel weer een uitdaging voor je Ed ben benieuwd of je dat (1 op 13.2 )
met jouw gedrag gaat halen.

Multi1100

Actief lid
Mooi te zien Multi1100 je verbruik ligt nu al gelijk aan die van Rosinfield.
Dit doet me goed met in me achterhoofd dat die 1,4 straks bij mij ook in het vooronder ligt

Ja, op de tank had ik zelfs 1 op 14.3! Met 30% stads, 20% snelweg en 50% op 80km/u wegen (schat ik zo in.:winkie:.)

Rosinfield

† In Memoriam
Ja, 20% snelweg! Is bij mij schat ik meer dan 80% en daar zit hem nu net de kneep.
Maar toch netjes hoor, Multi, zeker voor een 1.4.

Multi1100

Actief lid
Maak op deze tank waarschijnlijk meer snelweg km's, moet ook een paar keer naar Frsl. Ik maak overigens wel veel gebruik van cc. (is gewoon handig, kan ik lekker ontspannen zitten)

CaseyBasey

Actief lid
Wel apart als ik jullie berichtjes zo onder elkaar zie staan met exact hetzelfde verbruik in de handtekening.
Zelf ga voorlopig nog maar niet tanken: ik vind m'n huidige verbruikscijfer veel te mooi...

Multi1100

Actief lid
Nu wil ik het DSG 1.2 gilde niet ongerust maken, maar...het torretje in mij Yeti begint zo langzamerhand lekker te knorren..zojuist op ww rit gemiddeld de 1 op 16 op de BC :24: gehaald. Gemiddeld op de tank nu 1 op 14,6 :winkie:

Waar eindigt dit?:winkie:

Bovenaan Onderaan