Benzineverbruik Yeti

Multi1100

Actief lid
Ja hoor, ik ook. Laatst nog naar Heiloo gereden, n.b. ook nog een stukkie over de snelweg, ruim 1 op 15!
Maar Hsuelman laat ons wel in spanning zitten! Wanneer komt het verlossende antwoord?

Met zuidoosten wind zeker:winkie:

Maar ik ben ook benieuwd Hsuelman, want dan kunnen er nieuwe Yeti folders worden gedrukt!
(alleen van de 1.2 dan natuurlijk)

hsuelmann

Nieuw lid
hallo Yeti-rijders,

Ik rijd gemiddeld 1op 16 , wel tijdens de zomermaanden en op alle trajecten,d.w.z. voornamelijk ritten over 80 km. wegen, 50 km.-weg en
van de nu gereden 6000 km. slechts 800 km. snelweg, waar ik me dan ook weer aan de 120 km. grens hou. Ik hou ook de versnellingsindicator in de gaten m.b.t. economisch rijden.

groetjes,
Henk Suelmann

Rosinfield

† In Memoriam
Net weer getankt, BC wijkt weer 0.3 af (uiteraard in positieve zin). Lijkt dus ook iets structureels dat deze te gunstig staat afgesteld.

Rosinfield

† In Memoriam
Keek net even op sm naar de frequentieverdeling over het verbruik van de Yeti 1.2 DSG. Met nog maar 11 Yeti's begint het er nu al als een normaal-verdeling uit te zien en ik zit precies op de mediaan. Dit voor de statistici onder ons.

Rosinfield

† In Memoriam
Ja, voelt best goed, hoor. Maar iets anders, hoe krijg je nu die 2 verbruiksindicatoren naast elkaar? In sm zie ik alleen dat je 1 mogelijkheid kunt selecteren.

FredV

Banned
In sm staan voorbeelden.
Ik heb eerst het ene voorbeeld geplakt in mn handtekening en daarna het tweede voorbeeld.

Rosinfield

† In Memoriam
Gelukt! Dank! Het is vaak simpeler dan je denkt, dacht dus dat je alleen maar het 1 of het ander kon doen.

Multi1100

Actief lid
Keek net even op sm naar de frequentieverdeling over het verbruik van de Yeti 1.2 DSG. Met nog maar 11 Yeti's begint het er nu al als een normaal-verdeling uit te zien en ik zit precies op de mediaan. Dit voor de statistici onder ons.

Je kunt qua weer beter op de meridiaan zitten...ook gunstiger voor verbruik begrijp ik..(toch weer on topic hè)

Rosinfield

† In Memoriam
als ik selecteer op yeti 1.2 dsg, krijg ik er 11. Kan zijn dat je alleen boven een bepaald aantal kms meetelt? En waar ik naar keek is niet het gemiddelde maar de haufigkeitsverteilung (frequentieverdeling)

CaseyBasey

Actief lid
Als ik klik op jouw SM-link kom ik op jouw gegevens. Als ik op die pagina klik op "Vergleichen" krijg ik die 14. Selectiecriteria zijn dan automatisch dsg en minimaal 1500 km gereden. Ook in deze reeks zit je trouwens op de mediaan.

Bovenaan Onderaan