Benzineverbruik Yeti

FredV

Banned
geen idee, lees hele andere dingen, waar staat dat dan? tsja de titel dekt niet altijd hier de lading...

Multi1100

Actief lid
Natuurlijk neem ik dit forum nog serieus. En alle bijdragen..
@Fred en Corsaar, jawel het gaat nog steeds over brandstofverbruik Yeti, alleen zat ik aan oplossingen te denken om het verder te verbeteren..
@rosinfield en jan; misschien is het wel een super antenne..soort schotel..maar dan anders. en ik zoek de oplossing inderdaad achter..:xyxthumbs:

Multi1100

Actief lid
Daar willen we meer van weten natuurlijk...omstandigheden, afstanden, residuur, snel/auto/80/60/50 km/u wegen en wat dies meer zij!

Rosinfield

† In Memoriam
En hoe heb je dat berekend als ik vragen mag, zie geen sm indicatie. En wat voor ritten rijd je? Lijkt me hoogst onwaarschijnlijk dat dat verhoudingsgewijs veel 120 p/u kms zijn.

Multi1100

Actief lid
Zelfs dan..want ik rijd toch wel meer dan 50% op 80 km/u wegen maar haal het niet..natuurlijk heb ik een slurpende 1.4 maar dan nog...

Rosinfield

† In Memoriam
Ja hoor, ik ook. Laatst nog naar Heiloo gereden, n.b. ook nog een stukkie over de snelweg, ruim 1 op 15!
Maar Hsuelman laat ons wel in spanning zitten! Wanneer komt het verlossende antwoord?

Bovenaan Onderaan