Melis
Lid
Zelf een 12 Tsi Yeti en daarachter heb ik een caravan getrokken de Eriba Troll LMT die ik mag beladen tot 1200 kg, ik moet zeggen hij deed het makkelijker dan mijn vorige auto een Opel Astra Coupe met 125 pk. Maar het voornaamste is natuurlijk het hogere koppel wat de Yeti heeft en dat dit al beschikbaar is bij een laag toerental. Dit is bij Opel een stuk minder en pas beschikbaar bij een hoger toerental. Ten tweede is het verbruik met Caravan 1 op 10 dus valt op zich mee. Dit is wel in Nederland dus redelijk vlak. De Opel was wel zuiniger maar had een veel betere stroomlijn.
Maar dan het andere de Yeti is wel winnaar geworden in zijn klasse maar ook algemeen winnaar geworden bij de KCK test van de ANWB. En dit was de Yeti met 12 Tsi motor dus hij doet het eigenlijk heel goed.
Verbuik zonder caravan is op dit moment zo 6.7 liter per 100 km valt dus best mee.
Maar dan het andere de Yeti is wel winnaar geworden in zijn klasse maar ook algemeen winnaar geworden bij de KCK test van de ANWB. En dit was de Yeti met 12 Tsi motor dus hij doet het eigenlijk heel goed.
Verbuik zonder caravan is op dit moment zo 6.7 liter per 100 km valt dus best mee.