nemo
Senior Member
Mooi gelukt, kon zo uit de accessoiresfolder van de Fabia komen. Misschien breng je Pon nog op een idee.:
idd, kan ik ze bij jou bestellen, Fabia??
Mooi gelukt, kon zo uit de accessoiresfolder van de Fabia komen. Misschien breng je Pon nog op een idee.:
Het heeft even geduurd......:1761: maar dan is het resultaat er ook naar. Ziet er uit alsof het zo hoort :grin:Vandaag eindelijk de tijd gevonden om eens te gaan stoeien met de Skodalogo caps. En nu liggen ze te drogen en ga ik ze morgen weer bevestigen op de velgen. (Met tyraps Bothje ) Ben best tevreden over het resultaat.
Als je verbruik dan maar niet omhoog vliegt :smirk:Ze liggen net over de rand.
De foto's komen er aan. Ik moest vandaag nog eentje wat beter plakken. Dus ik laat ze nog een dagje langer drogen.
Ze gaan er morgen onder. Mijn Fabia is weer helemaal schoon, was getroffen door een bombardement van vogels. Dus als het mooi weer is gelijk maar ff foto's maken.
Ze gaan er morgen onder. Mijn Fabia is weer helemaal schoon, was getroffen door een bombardement van vogels. Dus als het mooi weer is gelijk maar ff foto's maken.
Misschien trekt rood het wel aan
Ja, dat staat echt héél mooi :worshippy:Ze zitten er onder:
Ze zitten er onder:
Klaarblijkelijk geldt het ook voor vogels. Misschien een onderzoeksonderwerp voor een duur betaalde onderzoeker? Welke kleur auto trekt het meest vogelpoep aan.