Club van 1.2 12V.

Fabia

† In Memoriam
Jahoor, moet alleen weer aan de skodacaps zien te komen. Die worden niet zo vaak aan geboden op Ebay.

Bothje

Heel gewoon lid
Vandaag eindelijk de tijd gevonden om eens te gaan stoeien met de Skodalogo caps. En nu liggen ze te drogen en ga ik ze morgen weer bevestigen op de velgen. (Met tyraps Bothje;) ) Ben best tevreden over het resultaat.
Het heeft even geduurd......:1761: maar dan is het resultaat er ook naar. Ziet er uit alsof het zo hoort :grin:
Door die zwarte bandjes raak je ze ook niet zo snel kwijt, meer mensen zouden je voorbeeld kunnen volgen.
Op de foto'tjes is niet goed te zien of de logo's er op liggen of net onder de rand?

Fabia

† In Memoriam
Ze liggen net over de rand. Ze waren eigenlijk te groot, maar uiteindelijk viel het erg mee. En je ziet het al helemaal niet.

cvegreen

Forumguru
Zo Fabia, dat is prachtig zeg.
Ziet er op de foto's precies origineel skoda uit. Nu nog eens een mooie foto met de wieldoppen op de wagen gemonteerd . Dat zal ongetwijfeld een leuk plaatje opleveren .:xyxthumbs:

Fabia

† In Memoriam
De foto's komen er aan. Ik moest vandaag nog eentje wat beter plakken. Dus ik laat ze nog een dagje langer drogen.

cvegreen

Forumguru
De foto's komen er aan. Ik moest vandaag nog eentje wat beter plakken. Dus ik laat ze nog een dagje langer drogen.

Ik bedoelde niet vandaag hoor, ik weet ook wel dat je nog andere dingen moet doen dan je auto fotograferen he. We zien het wel wanneer je je pracht bolide met je prachtig gefixte wieldoppen op de gevoelige plaat hebt vast gelegd.

Fabia

† In Memoriam
Ze gaan er morgen onder. Mijn Fabia is weer helemaal schoon, was getroffen door een bombardement van vogels. Dus als het mooi weer is gelijk maar ff foto's maken.

nemo

Senior Member
Ze gaan er morgen onder. Mijn Fabia is weer helemaal schoon, was getroffen door een bombardement van vogels. Dus als het mooi weer is gelijk maar ff foto's maken.

Nou mooi weer is het vanmiddag zeker. Dus kom maar op met die foto's!

EdK

Forumguru

maw weer van mestwagen naar personenwagen ?? :1761:

Fabia

† In Memoriam
Klaarblijkelijk geldt het ook voor vogels.:eek: Misschien een onderzoeksonderwerp voor een duur betaalde onderzoeker? Welke kleur auto trekt het meest vogelpoep aan.

Fabia

† In Memoriam
Ze zitten er onder:

Bijlagen

• Afbeelding 013.jpg
    Afbeelding 013.jpg
    91,8 KB · Weergaven: 24
  • Afbeelding 014.jpg
    Afbeelding 014.jpg
    92,6 KB · Weergaven: 28
  • Afbeelding 015.jpg
    Afbeelding 015.jpg
    86,7 KB · Weergaven: 24

van_der_P

Senior Member
Klaarblijkelijk geldt het ook voor vogels.:eek: Misschien een onderzoeksonderwerp voor een duur betaalde onderzoeker? Welke kleur auto trekt het meest vogelpoep aan.

Als de auto gewassen is, en in de was gezet dan kan ik er donder op zeggen en wordt die bescheten. Als die smerig is heb ik er minder last van, rare vogels, die vogels.

Fabia

† In Memoriam
Dat doet mij denk een aan ansichtkaart die bij bij vrienin op de wc hing. Daar zie je een man driftig zijn auto wassen en een vogel in de boom die denkt: It's mine all mine.

Fabia

† In Memoriam
Zo de eerste 2.500 km zitten er op. En ik ben meer dan tevreden over:super: De driecilinder bevalt mij uitstekend. Ik heb echt niet het idee dat ik ondergemotoriseerd rondrij. Wat mij wel heel erg bevalt en ook opvalt is dat ik veel meer koppel onderin heb dan bij mijn vorige motor. En dat is wel grappig want volgens de specs zou de 1.4 16V 101pk meer koppel hebben dan de 1.2 12V. Met de 1.2 kan ik veel vaker optrekken in z'n twee waar ik bij de 1.4 altijd zat te hannesen tussen of terug naar 1 maar dan maak je heel veel toeren of in z'n twee blijven maar dan ben je al je trekkracht kwijt. En nu bij dezelfde routes en kruispunten kan ik lekker in z'n twee blijven rijden en trekt íe heerlijk op. Dit is ook veel meer een motor die bij mij past. Ik zou het liefst diesel willen rijden vanwege het riante koppel maar het is te duur voor mij. En deze 1.2 is een prima alternatief. Mijn verbruik ligt zo rond de 1:14,5 en dat is voornamelijk stadsverkeer en daar ben ik erg tevreden over. En nu ik ook geen Ron98 hoef te tanken ben ik een stuk minder duur uit. Verder bevalt de FII mij uitstekend, de FII is m.i. wat zachter geveerd dan de FI en dat rijdt net wat comfortabeler. De stoelen zitten perfect en afwerking is dik in orde. Het enige nadeel is dat je bij deze de verkeerslichten wat minder makkelijk kan zien. Je moet af en toe schuin achter je stuur gaan liggen om de verkeerslichten voor je te zien en dat had ik met de FI niet. En ik mis een vuilnisbakje, in de FI zat die voor je schakelpook maar daar zitten nu twee bekerhouders. Wat wel weer een plus is. Dus elk voordeel heb een nadeel.

Kortom: Ik ben erg tevreden met mijn rode knorretje. En dikke negen :489:

Bovenaan Onderaan