Amundsen Het grote Amundsen-topic

bobby45

Actief lid
via de navi is het 330 km

:mad:http://maps.google.nl/maps?f=d&source=s_d&saddr=Meeden,+Menterwolde&daddr=52.961875,7.141113+to:Osnabr%C3%BCcker+Str.%2FB68+to:Heringen+(Werra),+Germany&geocode=Ff7VKgMdMa5pACkzY_E7pNO3RzEQEx-NWt4ABQ%3B%3BFZJ0GQMd0JSBAA%3BFRiCCAMdu6iYACnzrg5D7lijRzGgrLApUEMiBA&gl=nl&hl=nl&mra=dpe&mrcr=0&mrsp=1&sz=6&via=1,2&sll=51.98488,9.338379&sspn=5.481074,14.128418&ie=UTF8&t=h&z=6

meeden heringen (werra) is in mijn navi 330 km
kassel 309 km

maar waar ga ik dan langs ? via google 445 km

anwb 480 km ik vertrouw het niet neem me tomtom maar mee

wat gebeurt hier p.s meeden ligt 30 km van leer duitsland

ik vertrouw het niet:mad:

Wat een wazig bericht.
Mijn advies zou zijn om te controleren of je wel de goede plaats in duitsland hebt gekozen. De duitsers hebben er nog wel eens een handje van om meerdere keren dezelfde plaatsnaam te gebruiken.
Kies de juiste plaatsnaam en vertrouw op je Amundsen, mij heeft hij in bijna een jaar nog nooit laten staan.

Succes in ieder geval.

hemi24

Forumguru
Bob,

kun je de route niet doorlopen via een routelijst uit het Amundsen systeem?
Inderdaad een beetje raar die missende kilometers..!

Leuk om te zien dat er meer mensen uit het noorden zijn die deze route kiezen richting Kassel: via de A33/B68 over Bieleveld.
Leuke heuveltjes als je na Kassel op de A7 komt richting Fulda!!!

_pm

Lid
Ik heb een andere versie dan hierboven genoemd..
Ik heb onderdeelnummer: 3T0035191A
Softwareversie: 0351
Systeem hardwareversie H16

(gisteren geleverd in S2C)

rweersch

Actief lid
En wat is jou hardware en softwareversie?
SW: 0351
Hardware: 16

De Amundsen met de knop TMC heeft dus blijkbaar twee software-versies: 0351 en 0227

attachment.php

Bijlagen

• amundsen.jpg
    amundsen.jpg
    18,5 KB · Weergaven: 874

V50

Lid
Vandaag een greenline besteld met Amundsen. Volgens de dealer moest ik rekening houden met een iets langere levertijd vanwege de Amundsen. Iemand een idee waarom dat is? Zou het kunnen dat ze in de fabriek overrgaan op het nieuwe model van de Amundsen, gelijk aan de RNS-315 ipv RNS-310?

bobby45

Actief lid
Druk na de routeberekening eens op de 'i' :)

waar zit dit dan??? zie het niet in mijn scherm :koffie:

zal google maps van de rij route op het dez bord zetten:1884:

bobby45

Actief lid
deze

zie het

zal het proberen

kun je ook snel wegen plaatsen veranderen alla tomtom:icon_smile_question

rweersch

Actief lid
kun je de route die je gaat rijden opvragen zo je hoe doeje dat?
Op de knop Extra (hardware dan wel on-screen) drukken vanuit het navigatiescherm, en dan kan ik (zo even uit het hoofd) kiezen uit 2D, 3D en een overzichtskaart. Ik zal kijken of ik straks in de pauze een foto kan knipsen ;)

Rojo

Lid
ik heb ook softwareversie 0227, is er een update naar 0351 os alleen bij de dealer, trouwens het waardeloze van mijn Amundsen is dat hij regelmatig uitvalt (zwart scherm)

Ik ben wel benieuwd of er een mogelijkheid is om de Amundsen te updaten.
Ik ben alleen bang dat dit niet gaat werken omdat ook het onderdeelnummer anders is geworden.
Mocht iemand wel tot de ontdekking komen dat er wel een update beschikbaar is dan hou ik me zeker aanbevolen.:worshippy:
Mijn dealer kent dit in elk geval niet.

bobby45

Actief lid
rweersch bedankt

rweersch bedankt

de route (namen wegen nr.) zie ik staan.

de boven st foto moet ik nog uit vogelen zie extra niet staan.

kun je me de stapjer posten?

bedankt

rweersch

Actief lid
Het menu Extra is gewoon beschikbaar (onder de linker software/hardware toets) als hij in de navifgatie-modus staat.

Bovenaan Onderaan