Amundsen Het grote Amundsen-topic

Hahahaha... dat bedoel ik nou... :biggthumpdown:

Wat als ik nou bijv. 250 losse nummers op de SD plaats van verschillende artiesten,krijg ik dan een lijst op alfabetische volgorde? Of laat de Amundsen ze zien zoals ik ze op de SD kaart heb gezet?

M'n oom heeft ook een Octavia,(woont wel 40 km. verder,maar ja)dus zal bij hem mijn indeling af en toe proberen.:680:
Daar zit overigens wel een Columbus in (maakt dat voor te proberen wat uit).
Zo fijn he,allemaal dat uitpluizen voordat tie eindelijk komt in Januari:smiley29:

Nummers worden op alfabetische volgorde weergegeven op bestandsnaam.
Je kunt wel een playlist maken (m3u), dit word als een apart bestand weergegeven en wordt dan ook in die volgorde gespeeld.

GewwiT

Lid
Weet iemand of en eventueel wanneer er nieuwe kaarten voor de RNS310 uitkomen? Aangezien deze is vervangen door de RNS315, of zijn de kaarten universeel?

Ik heb momenteel V2 van heel europa bemachtigd, maar toch staan niet alle nieuwe wegen hierop.....

_pm

Lid
Volgens mij zijn dit de laatste (voor zowel RNS310 en 315), het zijn in ieder geval 2010 kaarten. Lijkt me niet dat er nog nieuwere zijn.

rweersch

Actief lid
Ervaringsupdate met TMC:
Gisteren zijn we terug gereden van een midweekje Lauwersmeer (Groningen) naar Limburg. De situatie op de A50 was minder leuk, maar de Amundsen meldde netjes dat hij de route had aangepast wegens verkeershinder. De uiteindelijke route was 20 minuten langer (op een totale reistijd van 3.5 uur) maar wél filevrij.

- Kun je zelf uitkiezen hoe je de shuffle functie laat werken, m.a.w. shuffelen per genre bijv. gaat dat? Of kom je na een rocknummer een kerstliedje tegen wat er toevallig ook opstaat ;)
Shuffle gaat per folder waar je op Play hebt gedrukt. Als die folder ook subfolders heeft, dan gaat hij recursief ook al die subfolders af/

Yuco

Lid
Uit het Fabia II forum:
Bij mij staat de productieweek inmiddels vast.
vwb de navigatie zijn er geen problemen (meer).
Dealer wist te vertellen dat het gewoon de Amundsen RNS-310 is en niet de RNS-315 zoals op dit forum besproken.

Zijn er er hier mensen die onlangs hun skoda afgelebverd hebben gekregen met wel een Amundsen v2 (= RNS315)?

Uit het Fabia II forum:

Zijn er er hier mensen die onlangs hun skoda afgelebverd hebben gekregen met wel een Amundsen v2 (= RNS315)?

Ik ben eigenlijk voor mijzelf dan ook wel benieuwd naar de Amundsen V2. Maar denk je niet dat er een meerprijs geldt voor de V2.
Ik heb zelf ook de Amundsen besteld en de auto wordt afgeleverd op 01-2011. Die zullen ze er toch niet standaard inzetten ipv de Amundsen V1,of wel,of wel,of wel??:):shocked::shocked:

BaSsDruM

Senior Member
Uit het Fabia II forum:

Ik heb een Octavia RS besteld met losse Admundsen (begin augustus), levering begin november en de dealer heeft het erover dat er nog geen 'nieuwe' Admundsen leverbaar is, en ik dus gewoon degene krijg die vergelijkbaar is met de RNS-310. Ben dus erg benieuwd of iemand anders wel al de nieuwe heeft/krijgt?

Ik zal de dealer eens bellen of zij meer weten welke Amundsen in mijn O2 komt.

Als ik het goed begrijp is de V2 niet alleen softwarematig anders , maar ook de knop traffic/tmc die er nu op zit? 3d en 2d navigeren was ook nog een verschil of niet?

Ik hou jullie op de hoogte...

Ik heb hardware-matig alleen een TMC knop, en geen traffic/TMC knop.
Ik kan wel 2D of 3D navigeren.
Mijn software versie is: 351 H16

Ik heb hier zelf een Parrot CK3100 ingebouwd (zie foto's) en ik heb MDI.

Tot nu toe ERG! tevreden over het systeem.

gr, Eric

Volgens onze dealer worden alle nieuwe Skoda's vanaf September Oktober gelverd met de Rns 315 oftewel Amundsen V2.
Hij vroeg het nog even na ter bevestiging.
Als ik wat weet,weten jullie dit ook...

Deze info gelezen op een andere site:

De eerste berichten over de RNS315 verschenen al in november 2009 toen er ook meer bekend werd over de nieuwe Touran waarin hij als eerste zou worden geleverd
Ook de Touareg, Tiguan en Golf modellen 2011 komen met de RNS315
Ondertussen al in een flink aantal prijslijsten opgenomen voor ong. Euro 920
Ziet er gewoon uit als een RNS310 maar dan inclusief Bluetooth en met een HDD.

Radio/navigatiesysteem "RNS 315" CD met kleurenbeeldscherm idem dito als RNS 310 met als extra functies:
DAB+ mogelijkheid
achteruitrijcamera mogelijkheid
4GB interne flash-kaart mogelijkheid
comfortbediening voor mobieletelefoon met Bluetooth
via touchscreen optioneel mogelijk standaard voor RNS 315 en boordcomputer Premium

Wisten we maar alles vantevoren hé.
Zit ook al enige tijd te wachten op levering van mijn F2GL en ben heel blij verrast dat hier de 'nieuwe' amundsen in komt.
Heb alleen wel als extra ook de PDC genomen omdat ik het er wel elikt uit vondt zien met die grafische weergave op de amundsen.
Nu ik zie dat er een mogelijkheid voor een achteruitrijcamera op zit.... had deze liever genomen:smirk:

FredV

Banned
Nu ik zie dat er een mogelijkheid voor een achteruitrijcamera op zit.... had deze liever genomen:smirk:
Als je productieweek in de fabriek nog niet is ingepland kun je je opties misschien nog wijzigen.
De moeite waard om hieraan een telefoontje naar je dealer aan te wagen?

V50

Lid
Feit dat de interface van de Amundsen V2 voorbereid is op connectie met een achteruitrijcamera wil niet zeggen dat die achteruitrijcamera dan ook als optie te bestellen is op de Fabia. Lijkt mij meer iets voor een Octaaf of Subliem.

Yuco

Lid
Volgens onze dealer worden alle nieuwe Skoda's vanaf September Oktober gelverd met de Rns 315 oftewel Amundsen V2.
Hij vroeg het nog even na ter bevestiging.
Als ik wat weet,weten jullie dit ook...

Weet jij misschien inmiddels meer?

Bovenaan Onderaan