Voor zover van onze dealer, en hier op het forum, begrepen zijn de Amundsen systemen, wegens groot succes, momenteel niet aan te slepen. Als gevolg van dit succes zouden wij onze Fabia Combi Greenline pas ergens volgend jaar geleverd kunnen krijgen, zonder Amundsen systeem kunnen we hem waarschijnlijk eind oktober/begin november al geleverd krijgen.
De dealer gaf aan dat hij van plan is om de auto zonder "af fabriek" Amundsen systeem te bestellen en deze zelf in te bouwen. Los zou hij, uit eigen voorraad, wel aan een Amundsen systeem kunnen komen. Als wij de dealer goed hebben begrepen is het enige verschil dat wij geen "haaievin" op het dak krijgen, maar een gewone antenne en dat de GPS ontvanger ergens ingebouwd gaat worden.
Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben? Zijn er, ten op zichte van de "haaievin" voor en/of nadelen m.b.t. een elders ingebouwde GPS ontvanger? Bijvoorbeeld een beter/slechter ontvangst? Mijn vriendin is overigens blij dat er "slechts" een gewone antenne op komt, zelf weet ik nog niet wat ik ervan moet vinden.... Zo maar eens even foto's van met en zonder op zoeken.
Vrees dat de dealer geen RNS315 op voorraad zal hebben, met het oog op de carkit (bediening via touchscreen) had ons dit wel gepast.... :winkie: