Hi all
Ik ben nieuw op dit forum. Op dit ogenblik Audi A4 (2005) rijder en moet binnenkort nieuwe leasewagen bestellen. Maar het budget laat geen Audi meer toe, dus zal ik vermoedelijk - zoals een aantal van mijn collega's reeds hebben gedaan - overschakelen op een Octavia.
Mijn keuze ligt eigenlijk al vast: 1.6 Tdi DSG7 DPF Ambiente Business Line.
Maar ik wil even inpikken op de Amundsen V1/V2 discussie.
Tot begin november kon ik op de calcullatiepagina van de leasefirma website de optie Bluetooth telefoonvoorbereiding selecteren voor 355 euro, excl. btw. En nu komt het eigenaardige: voor de Green Tec kan dit nog steeds, maar voor de Ambiente is deze optie sedert enkele dagen verdwenen...
Ik concludeer hier voorzichtig uit dat in de Green Tec de V1 nog wordt geïnstalleerd tot einde voorraad, en dat de Ambiente en de Elegance vanaf einde 2010 reeds zullen voorzien zijn van de V2.
Deze V2 (of RNS315) zou voorzien zijn van een DVD-lezer, een SD-kaartslot, een intern geheugen van 4 Gb (geen HDD) én geïntegreerde Bluetooth-module. Vandaar dat de Bluetooth-optie natuurlijk niet meer wordt aangeboden (denk ik, hoop ik...).
Zou mooi meegenomen zijn, want voor iets meer dan de BT-prijs heb je het MF stuur met telefoon, GPS en DSG-bediening, dus met de paddeltjes. Is geen noodzakelijke uitrusting, maar voor een gadget-adept wel leuk speelgoed.