Amundsen Het grote Amundsen-topic

fredjo

Nieuw lid
Amundsen

Heb pas een Octavia besteld met Amundsen radio/GPS en zit met enkele vragen.

Weet er iemand of de sd lezer mp3 leest terwijl de GPS functie actief is?
Of het mogelijk is de GPS cd op sd kaart te kopieeren en dan als nog een mp3 cd te luisteren terwijl de gps actief is.

[MODERATORBREAK]Bericht heb ik verplaatst naar het Grote Amundsen topic.[/MODERATORBREAK]

ddejonge

Actief lid
Klopt, de enige keer dat je een CD gebruikt is om de navigatie naar sd te kopiëren. Vervolgens sd vol stampen met mp3 en genieten maar :-)

Erkens

Lid
Natuurlijk kan dat wel, je zet je MP3's gewoon op hetzelfde SD kaartje, echt geen probleem. Je kan prima wisselen tussen de diverse functies van de Amundsen (radio/cd/sd/aux) en toch de navigatie nog actief houden.

rtwee

Senior Member
Amundsen in mijn O2 wel in orde?

Ik rij nu een maand in mijn O2 Combi en ben erg tevreden. Heb wel 1 ding met de navigatie (Amundsen) waarvan ik twijfel of het klopt. Voor ik naar de dealer ga, maar even hier ervaringen van anderen peilen.

Wat het 'probleem' is is de zoomfunctie. Je kan op 6 niveau's zoomen op de kaart in de Amundsen. 6 blokjes tm 3 blokjes gaat prima. Echter als ik 1 of 2 blokjes heb staan zie ik helemaal niks meer op het scherm, behalve mijn eigen rode driehoekje. HEeft iemand anders dit ook? Het lijkt mij niet de bedoeling.... Het rare is dat op deze 2 standen een druk kruispunt wel weer even zichtbaar wordt en daarna is het weer zwart...

Voor wat betreft de Amundsen in de nieuwe O2:

De dealer zegt dat wanneer de auto bij aflevering de 0- inspectie krijgt, de Amundsen geactiveerd word.
Echter dan pas kunnen ze vertellen welke versie er in zit.
(RNS310 of RNS315)

Kan dat kloppen?

chiefhk

Nieuw lid
Weet iemand hoeveel de Cd Europa tbv Amundsen kost, voor Skoda Fabia Greenline Combi?

Ik kreeg van de dealer voor 129 EUR, is dat alleen Europa hoofdwegen?

Erkens

Lid
Je moet (helaas) voor alle landen aparte CD's kopen :/
Wel staan de hoofdwegen op volgens mij alle CD's, iig wel op de Benelux versie

bobby45

Actief lid
soms op marktplaats 2009 voor 20 euro per land

of leen ze en zet ze op sd kaartje wel via je eigen navi anders werkt het niet.

bobby45

Actief lid
wie heeft geen mp3?of zo

:2133::2133::2133:

Software is in mijn ogen voor betaald als iemand de oude cd weg doet
en ze aanbied.

ik heb hier ook cd van Pink Floyd van de markt is dat ook illegaal?

FredV

Banned
:2133::2133::2133:

Software is in mijn ogen voor betaald als iemand de oude cd weg doet
en ze aanbied.

ik heb hier ook cd van Pink Floyd van de markt is dat ook illegaal?
Discussie over copieren en aanbieden is hier al eerder besproken en door de mods geweigerd.
Een copie maken voor EIGEN gebruik is dacht ik, wel toegestaan. Lenen van een ander (of via bibl) of zodra er geld voor wordt gevraagd is het geen eigen gebruik en dus illegaal.

En het maakt denk ik ook niet uit of de cd van Pink Floyd is, ook die van een andere groep copieren is illegaal :)

Bovenaan Onderaan