ajan
Lid
Heb je premium carkit of de Mobridge?
Ik heb geen idee. Hoe kan ik dat controleren?
Heb je premium carkit of de Mobridge?
Ik weet niet precies van wanneer mijn auto is (eerst showroommodel geweest, daarna demo-auto), maar hij is op 3 april op naam gezet, dus dat is iig voor week 22. Ik schat dat hij van begin februari is. Wat zou er volgens jou dan voor type in moeten zitten?
Dan zit er in ieder geval geen premium carkit in die het Hands Free Profile (HFP) ondersteund alleen maar het Remote Sim Access Profile (RSAP) dat maar door een beperkt aantal telefoons wordt ondersteund
Kijk eens onder de rechter voorstoel. Daar zitten de meeste carkits (in ieder geval de premium en de Mobridge) verstopt.Ik heb geen idee. Hoe kan ik dat controleren?
Kijk eens onder de rechter voorstoel. Daar zitten de meeste carkits (in ieder geval de premium en de Mobridge) verstopt.....
Vraagje: in het begin van je draadje vertelde je dat je een Parrot had. Hoe ben je hier achter gekomen?
Kijk eens onder de rechter voorstoel.
Ik heb vandaag mijn Octavia opgehaald incl Amundsen.
Dit is toch 'het grote Amundsen topic'?????
Ik heb vandaag mijn Octavia opgehaald incl Amundsen. Nu staat er in het boekje bij de dynamische routebegeleiding het volgende: "De beluisterde zender mag niet de TMC-zender zijn." Wat betekent dit??? Hoe weet ik welke de TMC zender is en naar welke zender ik dus zou mogen luisteren???
Ik heb een Amundsen en een af fabriek carkit van Skoda. wanneer ik via de Amundsen bel (touchscreen) of via mijn MF stuurwiel (maxidot) dan ziet diegene die ik bel niet mijn nummer. En dat terwijl mijn identificatie aan staat op mijn Nokia. Weet iemand hoe dit in te stellen is, dat mijn nummer (identificatie) toch voor de gebelde zichtbaar is?