Hoi,
Ik heb geen CD's ontvangen voor de kaarten. Alles is door de dealer op SD gezet. Heb er eigenlijk niet eens bij stil gestaan dat het wellicht niet legaal is, maar de navigatie doet het super (legaal of niet)!!
Nog zo'n mooie optie is de integratie van de TMC berichten. Files worden netjes getoond en meeberekend in je route (en behoorlijk nauwkeurig). Er is ook nog een 'dynamisch-herbereken' optie die de route aan past op basis van de TMC berichten, maar dat is niet altijd gewenst. Vooral als het TMC bericht achterhaald is. Wordt je ineens de snelweg afgeleid naar een parallelweg terwijl de snelweg leeg is :S
De centrale knop is ook super (midden-onder je display). Je kan de centrale knop gebruiken om door (bijna) alle menu's te navigeren en bevestigen. Je kan echter ook gewoon het display aanraken op de keuze's te bepalen.
Een minpuntje; het display-keyboard is op alfabetische volgorde ipv QUERTY. Het duurt soms even voordat je de juiste letter gevonden hebt.
BTW: TMC berichten zijn op RDS gebaseerde berichten met file informatie (corrigeer me als ik er naast zit
).