split screen navigatie, importeren van POI's vanaf de SD, DVD-weergave, navigatie met meerdere tussenstops, mogelijkheid om tijdelijke wegblokkades in te voeren, om maar wat opties te noemen...
Uitlevering van het tweelingbroertje van de RNS315 start vanaf week 22 (modeljaar) als ik me niet vergis?
Wanneer je de nieuwste kaarten (2010) installeert kun je verkeerstekens weergeven.weet iemand hoe ik de firmware van de rns 310 kan upgraden? sommige collega's kunnen via settings verkeerstekens aan/uit zetten (bv snelheid linksboven) en ik heb de hele optie niet
Wie heeft het over Illegale kopieën? Ik heb het over een thuiskopie, waarvoor je gewoon geld betaald bij de aankoop van je lege cd'tjes. Ook als ik naar de buurman loop om een kopie te maken, valt dit onder de thuiskopie.
Maar goed is er ergens een overzicht van alle beschikbare cd's? Hoe doen andere mensen dat als ze niet 150 euro per land willen uitgeven???
Ik zat namelijk te kijken om volgend jaar met de auto naar roemenie te rijden, maar dan heb ik nodig:
Duitsland
Tjechie
Oosterijk
Slovenië
Hongarije
750 euro voor het bovenstaande zie ik niet zitten
Ik zat namelijk te kijken om volgend jaar met de auto naar roemenie te rijden, maar dan heb ik nodig:
Duitsland
Tjechie
Oosterijk
Slovenië
Hongarije
750 euro voor het bovenstaande zie ik niet zitten