Forrest
Actief lid
Tja ik sta op het standpunt dat je in principe geen geld leent als je een leasecontract aan gaat. Je betaald voor de auto (afschrijving), onderhoud, vaste lasten en een beetje voor de winst van de leasemaatschappij. Eigenlijk net als het huren van een huis.
Ik rijdt 40.000 km per jaar. Een tweedehands diesel van een jaar of 4 oud heeft vaak tussen de 150 á 200.000 km op de klok. Je kan dan redelijk onderhoud verwachten met alle kosten van dien.
Ik heb met inruil van de huidige auto genoeg geld voor een tweedehands van een jaar of 4. Als Ik voor iets meer per maand nieuw kan rijden zonder zorgen mbt onderhoud is mij dat het beetje extra wel waard.
Maar kan het nu nog niet overzien aangezien ik nog geen offerte heb.
Ik rijdt 40.000 km per jaar. Een tweedehands diesel van een jaar of 4 oud heeft vaak tussen de 150 á 200.000 km op de klok. Je kan dan redelijk onderhoud verwachten met alle kosten van dien.
Ik heb met inruil van de huidige auto genoeg geld voor een tweedehands van een jaar of 4. Als Ik voor iets meer per maand nieuw kan rijden zonder zorgen mbt onderhoud is mij dat het beetje extra wel waard.
Maar kan het nu nog niet overzien aangezien ik nog geen offerte heb.