Jesko's Octavia VRS !

Herzog Jan

Forumguru
Het is leuk dat kan in BE die perso platen maar nogal duur, ik heb gehoord dat het in Duitsland iets van een 10 euro is maar de keuze is niet zo vrij als bij ons gezien de letters van de regio er moeten opstaan.
GM voor regio Gummersbach. de rest is vrij te kiezen. De Legacy had eerst AK (Altenkirchen) maar toen ben ik verhuisd en moest ik de platen omzetten. Als je binnen het Bundesland verhuist hoeft dat niet, maar toen ging ik van RLP naar NRW.
060220131426.jpg 20140330_175511.jpg
 

JeSko

Forumguru
Hoe zat dat dan met dat Honda project? Had je daar je Suberb platen niet voor nodig?
Of stond die ook van de openbare weg?

Voor € 1.000 zou Ik trouwens wel gepersonaliseerde platen genomen hebben. Alleen.....wat moet je erop zetten?

De Honda stond inderdaad elders gestald dus geen platen nodig, ik heb ook een hele tijd zonder enige auto gezeten dus die platen heb ik geschrapt omdat ik niet wist hoe en wanneer ik een andere auto ging hebben.

En met 1000 euro doe ik wel andere dingen dan een nummerplaat kopen haha :D . Daar heb ik bv mooie velgen voor, of een grotere Turbo van een Golf R, of een leuke vakantie met het gezinnetje etc etc...
 

Speedhunter

Forumguru
Ik ben eerder een soft tuner maar kan er ook niet van blijven, bij mijn Octavia velgen en schroefkit gedaan. Bij de Enyaq velgen voor in de winter en binnenkort de ruiten.
 

ertromp

Forumguru
Super hoor

Wat was voor de vorige eigenaar eigenlijk de diepere gedachte achter de tekst “kill ego’s”?
 

RichTrip

Forumleiding
Moderator
Heel veel plezier gewenst met je VRS :D
Verder zeg ik er niets over, te bang dat je teleurgesteld zult zijn....:cry: (maar ik hoop heel erg dat ie er in de loop van het jaar meer als een sleeper uit gaat zien)
 

jesse_s93

Forumguru
Mooie wagen @JeSko , heel veel plezier ervan. Wellicht ooit een keer uitkijken naar een MIB2.5, de infotainments van de facelift Octavia? Zal gelijk een stuk moderner ogen. De Amundsen FL is daarbij al groter (8”) dan de Amundsen PFL die hier in zit (6,5”), Columbus is helemaal mooi (9,2”). Staan er zat op internet, maar wellicht dat iemand hier van het forum daar ook wel bij zou kunnen helpen.
 

JeSko

Forumguru
Thanx @jesse_s93 , bwah dat zegt me niets, interieur is prima zo ik kijk toch niet constant op dat scherm en tegenover een O4 bv zal het nog steeds gedateerd ogen haha :D kost ook veel geld om aan te kopen en het is evengoed een verouderd systeem.
 

leon-cupra

Forumguru
Had het ook niet specifiek op jou bedoeld, Jef. Eerder algemeen op personen die zulke stickers op hun wagens kleven.
 

JeSko

Forumguru
@leon-cupra

Ja velen denken ook niet dieper na over de betekenis ofzo hoor, mijn kameraad is gewoon iemand die doet wat hij wilt en zich niets aantrekt van wat anderen denken doen of zeggen. Ikzelf ben daar iets gevoeliger voor jammer genoeg, ik wou dat ik ook wat meer die mentaliteit had. Kerel is echt een toffe warme gast en ik weet dat hij deze goed verzorgd heeft dus dat is wat telt.
 

leon-cupra

Forumguru
Volg @jesse_s93 ook wel. Door een iets nieuwer/groter systeem zal het interieur serieus van “opknappen”/wat moderner toner. Dat kleine schermpje is het “net niet” in zo een topversie van de Octavia.
 
Bovenaan Onderaan