Expert is langsgeweest, en vind de auto moeilijk te taxeren, mijn garage heeft gezegd dat je toch al snel rond en boven 20 k zit voor zo'n auto, mijn geluk is dat elk tuning onderdeel met documenten op het keuringsrapport is vermeld, daardoor mogen deze meegeteld worden. De garage heeft al een vermoeden door ervaring dat hij economisch totall los verklaard word, dat betekent dat ik de waarde krijg die zij hem schatten, tussen 15 k in het slechtse geval en 22 k in het beste geval, en daarvan de auto kan laten herstellen. Dan houd ik zowiezo geld over en zou dit alles nog enigzins een positieve noot krijgen, al slapen wij hier niet meer gerust en ga ik zien voor een camera aan de auto's die filmt bij beweging. Dat mag eigenlijk niet want ik mag de stoep niet filmen maar goed... Bij een niet Eco totall los krijg ik gwn het bedrag voor de herstelling. Dus ik hoop op een eco totall loss, al is het maar voor de emotionele geleden schade, de angst die hier nu erg aanwezig is, en het feit dat mijn auto na herstelling niet zoveel waard is als ervoor omdat hij als schade voertuig erkend is, wat weer negatief is bij eventuele verkoop ooit. De garage heeft ook gezegd dat de auto in heel nette staat is, zo vind je ze niet vaak, dus is het zowiezo de moeite hem te maken.
To be continued....