Jesko's Octavia VRS !

JeSko

Forumguru
Haha ja @leon-cupra je hebt er maar de pech mee he :ROFLMAO: als het geen geluidsoverlast veroorzaakt vinden ze het thuis niks, en de kleinste (meisje) is ook al helemaal zot van auto's .
 

leon-cupra

Forumguru
Op zich geen probleem mee. Zolang papa hem maar amuseert. :D Gaat ook handig zijn als er 18 zijn … hier een oude brokke van 15j … “ok,super” :D
Maakt dat ze in mijn wagen willen beginnen rijden .. als ze dan ook de stuurkunsten van moeder geërfd hebben :oops:

Schoonmoeder is nog meer geïnteresseerd in wagens dan de kids. Gisteren feestje, beetje in de configurator bezig van Porsche .. schoonmoeder vanachter mijn rug “toon een keer welke wagen je nu weer wilt” … “schone auto”… denk alleen dat ze niet weet hoeveel hem kost :deuk:
 

JeSko

Forumguru
Officiële datum is 28/12 se, heb zojuist de bevestiging gehad van mijne kameraad. De 28ste word hij gekeurd voor verkoop, in eerste instantie kon het pas halfweg januari, maar ze hebben hem opgebeld om te zeggen dat de 28ste er nog één plek vrij was gekomen. Keuring voor verkoop is echt een miserie in België tegenwoordig dus het is niet anders, de tijd van keuren voor verkoop binnen dezelfde week is al effe voorbij. Dus ik zal pas goed en wel in Januari met de VRS rijden, maar ik heb geduld, iets om naar uit te kijken ;)
 

JeSko

Forumguru
Nog één foto'ke van hoe die nu staat :D en eentje van hoe ik hem ongeveer wil hebben.

Screenshot_20231212_060055_Instagram.jpg

Moet eigenlijk nie veel aan gebeuren en dat is ook wel eens leuk, beetje omhoog draaien zoals op de foto, wrap eraf, het dak laat ik zwart en motorkap forged carbon, dat vind ik wel nice geeft een extra toets.

wp10399620.jpg
 
Laatst bewerkt:

DiVini76

Forumguru
Ik zou ook voor optie 2 gaan, met de witte motorkap.
Maar hé, het is JOUW droombolide @JeSko , dus maak hem zoals jij hem graag wilt.

Erg benieuwd hoe hij er uiteindelijk uit gaat zien in ieder geval! :thumbsup:
 

JeSko

Forumguru
Ja ik twijfel nog, ach heb nog tijd zat tot dan om er eens goed over na te denken, dat is nu weer zo'n knop die aanstaat in m'n hoofd die ik niet uitgezet krijg :rolleyes:

:D
 

Chrisjemol

Forumguru
Zou hem wit houden
Mooie daaraan is dat het een mooie sleeper is waar men het niet van verwacht ipv zo’n schreeuwerig overkomen
Maar het is jouw wagen natuurlijk, vooral doen wat je zelf mooi vind!
 
Bovenaan Onderaan