Jesko's Octavia VRS !

Tees

Donateur
Wit met een zwart dak vind ik wel wat (ff wat anders dan de meesten hier ;))

Maar wat ik niet zo goed snap: wat is het nu van een forged carbon motorkap om er vervolgens een wrap overheen te doen?
 

JeSko

Forumguru
Het is een gewone motorkap met forged carbon wrap over @Tees ;) enige echte forged carbon zijn de uitlaattips. Zitten wel echt werkende luchtinlaten in de motorkap verwerkt.
 

Okki

Donateur
Zitten wel echt werkende luchtinlaten in de motorkap verwerkt

Ze zijn zo echt dat het wel nep lijkt. Vindt ik zonde en niets toevoegen.
Beter even wolf in schaapskleren zoals op foto 2.

Beetje verlaagd en met fraaie velgen is voldoende wat mij betreft.
Zwart dak kan wel mooi zijn, maar misschien een grijze/zilvere kleur ook.
Wit zwart zie je al zo vaak


new-seat-arona-mt-7.jpg
 
Laatst bewerkt:

JeSko

Forumguru
@Okki

Hoezo zo echt dat het nep lijkt? Die intakes doen echt hun werk hoor dus ze voegen wel wat toe :D namelijk extra koeling. Klopt wit zwart zie je vaak omdat het werkt, grijs wit daarentegen is helemaal niks dat klopt gewoon voor geen meter.

@hemi24

Terug van nooit weggeweest joh, het is niet voor niets dat je bij alle automerken moet bij betalen om een bi tone lak te hebben ;)
 

Fmoon

Forumguru
Zo heb ik onlangs een zwarte auto laten staan die een andere tint zwart op het dak had (is serieus een optie bij Hyundai), leek net alsof de auto of het dak herspoten was maar dan met de verkeerde tint zwart.

De extra koeling gaten zien er juist wel wijs uit naar mijn idee, zeker omdat ze juist echt zijn. Denk dat @JeSko er wel weer een mooie combinatie van weer te maken en nog wel wat creatief zal zijn tezamen met mevrouw Jesko, de Mazda is ook zeer geslaagd.
 

leon-cupra

Forumguru
@Tees het zal een nipte worden :tongue: tesla wordt in januari 1 jaar. Moet juist nog even wachten op de uitkomst van een sollicitatie en dan weet ik 100% wat er kan. Weet de volgende wagen al staan .. dus dat is het probleem niet.:D
 

LT83

Forumguru
Mooi helemaal wit laten met een zwart dakje, dan heb je een mooie stijlvolle sleeper met een paar leuke accenten.
Ga je een carbon wrap erop doen wordt het met een Octavia al snel "tokkie style", het is geen 911 GT2 RS he :tongue:.
Maar zoals al aangegeven, 100% doen wat jij het mooiste vindt!
 

JeSko

Forumguru
@Luuk Thijssen

Ja het is wat er nu op zit natuurlijk, zelf carbon wrap toevoegen of überhaupt wrappen ga ik niet doen, het gaat meer zijn wat haal ik weg en wat laat ik zitten :D denk ook dat ie snel wit wit gaat zijn, zo vond ik ondanks alles wat ik eraan gedaan had mijn Superb ook het mooiste.
 

leon-cupra

Forumguru
Zwart dakje vind ik persoonlijk nog wel kunnen. Heel veel wagens hebben dit op vandaag ook nog standaard uit de fabriek. De rest zou ik allemaal verwijderen … en (weet dat je zelf er grote voorstander van bent) die windkapjes aan de ramen .. gadver .. doet je 50j terug flitsen in de tijd
 

Canon-Eye

Forumguru
En ja hoor, ook in 2010 was zwart/wit al hot
Ik kan het je nóg sterker vertellen: zomer 1970 logeerden mijn vrouw en ik even bij een Engelse tante in een kustdorp net boven Blackpool. Ze ging ons haar oude huis even laten zien, hoger de heuvels in, en gooide mij de sleutels van haar 2 liter Ford Capri toe. En die was ook al wit met een zwart dak - van vinyl, zoals toen gangbaar was.

Trouwens een bijzondere ervaring, vanuit mijn NSU Prinz4 overstappen in een rechts gestuurde Ford Capri en dan daarmee over smalle wegen zonder bermen maar met muurtjes van stapelstenen erlangs. 't Was wel effe wennen aan zo'n vliegdekschip...
 

Okki

Donateur
Hoezo zo echt dat het nep lijkt?

Dat men vroeger dit soort inlaten, maar dan nep, op de auto plakte om ze "sportief" te doen lijken. Net zoals je bordjes "turbo" kon kopen.

En juist omdat je geen echte op een Skoda verwacht, zullen er best mensen zijn die denken dat ze nep zijn.

Maar lekker doen wat je zelf wil hoor....het is niet mijn smaak, maar dat geldt voor meer mensen en omgekeerd ook.
 
Bovenaan Onderaan