Jesko's Octavia VRS !

JeSko

Forumguru
Ahzoooo bedoel je @Okki , helder :thumbsup:

Maar gelukkig trek ik mij weinig aan van wat andere mensen denken, dat hebben mijn auto's al bewezen :D
 
  • Leuk
Waarderingen: Tees

JeSko

Forumguru
Fijne kerst gewenst allen ! Maak er een mooie tijd van met familie en vrienden, mijn gedachten deze kerst gaan speciaal uit naar de familie van Menno.

20210209_072558_copy_2268x3024.jpg

Ikzelf tel de dagen (on)geduldig af tot ik eindelijk de echte opvolger van bovenstaande Skoda in huis heb, het begint eindelijk wat af te korten :D
 

ertromp

Forumguru
Jij en je gezin/familie ook hele goede dagen en nog belangrijker dan wat voor een auto ook: in goede gezondheid!
Succes met aftellen naar jullie nieuwe ride want ik kan me helemaal voorstellen dat je staat te trappelen om plaats te nemen in de zetels van de RS
 

leon-cupra

Forumguru
@JeSko is er plaats genoeg onder de kerstboom dat de vRS eronder kan?? :D
Is er al een specifieke datum dat je hem gaat afhalen?

Fijne feesten ook voor jullie.

Menno … moeilijke momenten voor de familie. Hier bij mijn madam haar kant eerste jaar feestjes zonder haar tante (maand of twee geleden overleden). Laatste verjaardagsfeestje zat haar nonkel (man van) er maar heel stilletjes bij(anders zwijgt hij nooit). Eens benieuwd of er vanavond wat sfeer in zal zitten.
 

JeSko

Forumguru
Ja dat zei ze al, "gy hebt wel ne hele schone kerst gehad e dees jaar" ikke dan; :D maar goed hebben en werken er alletwee hard voor dusja. 28ste word hij in de ochtend gekeurd, al om 7 uur, vanaf dan word alles geregeld qua verzekering en platen aanvragen. Mijn kantoor is op de hoogte dus die weten ervan, die staan "paraat" als mijn aanvraag binnenkomt, ik hoooooooooop voor half januari te rijden. Ben vergeten hoe lang het duurt voor platen binnenkomen en dergelijke.

Dankje, ja begrijpelijk als het leven zo veranderd en alles is plots anders na het verlies van een dierbare, wij hebben ook twee jaar snotterend aan de "feest"tafel gezeten na het verlies van mijn grootvader in 2018. Het is me wat, dat leven.
 

leon-cupra

Forumguru
Platen is een dag of 3 …. Maar nu met nieuwjaar … eerst nog alle collega’s de beste wensen wensen , pc terug opstarten, al die mailtjes lezen , nieuwjaarsreceptie , bekomen van de receptie, ….

Week of 3 :deuk: :deuk:
 

EdK

Forumguru
tevens een mooie zelf-bedrukte ijskrabber gekregen
Ga je verhuizen naar de noordpool ??
Kunt beter een zonnescherm zelf bedrukt krijgen of een speedo zwembroek.......... :ROFLMAO:

Heren fijne kerstdagen en niet teveel eten zodat je jeans woensdag niet meer past........:cheers:
 

JeSko

Forumguru
Bestellinkje geplaatst :)

"Luxe" "premium" velours matten in het zwart met oranje randje. Voor het detail, aangezien ik veel van het oranje icm het wit/zwart ga houden, en er momenteel OEM VRS vloermatten in lagen met rode randen die nogal vloeken met de rest :)

IMG-20231226-WA0002.jpg IMG-20231226-WA0001.jpg
 

JeSko

Forumguru
@EdK

Ja door die intussen, wat is het... 5 jaar met kleine onderbreking hier, ben ik al een halve Nederlander geworden vrees ik. Dat oranje is besmettelijk zeggen ze wel eens, soms betrap ik mezelf erop dat ik al eens een nuchter Nederlands besluit neem, of per ongeluk ach en nou zeg :D
 

Tees

Donateur
Je bent gewoon jaloers op alle (tuning)mogelijkheden die de APK hier toestaat! Wees welkom hier hoor, maar doe t snel, straks zijn migranten niet meer welkom!
 

JeSko

Forumguru
Ahaha ja @Tees bij jullie mag je meer, zelfs op standje laag naar de keurmeester, ze zien u hier in België al komen als je laag ligt, dan denken ze die is verkeerd gereden :D
 
Bovenaan Onderaan