Alle lijmresten van de folie zijn er eindelijk af, vooral in de deurstijlen heb ik nog veel restlijm moeten weghalen, ook met de lakstift wat steenslag schade weggewerkt, daarna was het wel nodig om hem zen wekelijkse wasbeurtje te geven.
Tevens is de Foliatec set aangekomen, dus de stoppers zijn binnenkort terug schreeuwerig oranje
Verder ben ik ook bezig met alles netjes te zetten vooraan, nu zit er een honingraat grille in maar een matte en dus een kapotte. Die word vervangen met deze van Kopacek, wel grof geld voor wat plastic --' maar goed, het is een WIN dat deze hoogglans is, dat alleen al gaat hem echt afmaken vooraan
En ten slotte wordt de frontlip vervangen door een nieuw en ander exemplaar, deze subtielere variant van Kopacek vind ik knapper dan de huidige, die is me te extreem qua hoeken, deze lip loopt mee met de carrosserie lijnen vooraan en sluit netjes aan met de bumper richting de voorwielen.
En dan zal het wachten zijn op Januari, tegen dan is het keuren en moet ik nog een motor isolatie kap vinden (70 euro) en gaat ie zen onderhoud krijgen.