Jesko's Octavia VRS !

Arjan1985

Forumguru
Ben je weleens in Doel geweest toen het nog niet dicht getimmerd was? Dat had ook wel iets magisch (hoe treurig ook gezien de situatie).
 

JeSko

Forumguru
Nee nog niet @Arjan1985 , maar veel mensen met aangepaste wagens gaan nog steeds naar daar hoor om foto's te nemen. Misschien wel eens de moeite al is het me te bekend inmiddels, iedereen heeft daar foto's genomen intussen.
 

1983jeroen

Forumguru
Ben zelf nooit fan geweest van zwarte wielen dus in mijn ogen zeker mooi als je voor lichter gaat!
Witte motorkap ook veel beter !

Ben benieuwd wat je allemaal gaat doen
 

JeSko

Forumguru
Hier nog eentje gevonden maar dan met zwart dak zoals mijne. Ik maak vandaag mijn laatste shift ivm verlengd weekend dus ik hoop tijd te vinden om het eraf te halen. Daarna de remmen terug kleuren en de Kopacek onderdelen monteren, zodat hij langzaamaan een beetje meer eigen aan mij word.

Screenshot_20240813_214405_Instagram.jpg
 

leon-cupra

Forumguru
Hoe zou het eigenlijk staan met bepaalde zaken zoals lip, zijskirts in het oranje te wrappen? Of een oranje lijntje? Denk dat dat best wel knap kan zijn.
 

JeSko

Forumguru
@leon-cupra

Bedoel je dan alles in zen geheel ( gaat niet mooi zijn denk ik ) of een fijn lijntje onderin de sideskirts en frontlip? Ik speel wel met deze gedachte. Maar ik ga eerst dingen verwijderen alvorens zelf weer wat toe te voegen. Kwestie van er een beter meer helder beeld op te krijgen :)

Screenshot_20240814_105230_Instagram.jpg Screenshot_20240814_105221_Instagram.jpg Screenshot_20240814_105210_Instagram.jpg
 

Tees

Donateur
Zo'n dun lijntje ben ik ook zeker fan van! Maakt de auto op een heel subtiele manier toch speciaal, daar hou ik wel van!
Combi zwart met geel of oranje zoals op de foto vind ik ook altijd heel stijlvol.
 

JeSko

Forumguru
@1983jeroen

Ik ben altijd fan geweest van witte auto's, zo snel uit mijn hoofd zijn/waren 5 van onze 7 auto's wit :D je kan er alle kanten met op alleen om te wrappen is bv een zwarte auto beter. En ja die luchthappers zijn echt en functioneel, ik rijd ook zonder motor afdekplaat bovenin puur zodat het blok dat beetje extra koeling krijgt icm de cold air intake, en het werkt want de auto komt nooit hoger dan 97° olietemperatuur van wat ik al gezien heb. Al mag je bij doorpeperen wel hogere temperaturen zien, maar daar ben ik nog niet aan toe gekomen.
 
Laatst bewerkt:

JeSko

Forumguru
Klopt @Okki , de cold air intake zorgt voor koudere lucht in de verbrandingskamer, en dus meer zuurstof en betere verbranding= betere prestaties. De luchthappers zorgen gewoon voor wat extra luchtcirculatie onder de motorkap en dat kan nooit kwaad. De combinatie van alles wat op de auto zit houd de olietemperatuur stabiel, ook bij zwaar presteren, dat is gewoon ook nodig bij stage 2.
 

JeSko

Forumguru
@leon-cupra

2 dan als ik het doe :D maar denk het niet, ik wil hem een pak anoniemer, gisteren nog zo'n marginaal geval in een AMG GLA die mij op de ring meermaals kwam voorbijgeknald, om dan los te laten achter me te gaan hangen en dan weer naar links te gaan, die is me 3 keer voorbijgeknald op 3 km puur om me mee te krijgen, mijn zoontje vroeg al wat die nu eigenlijk aan het doen was --' de auto moet dus anoniemer want ik trek te veel ongewilde aandacht momenteel, ik ga wel eens door waar het kan maar zal nooit racen tegen een andere, te gevaarlijk op de openbare weg, ik heb wel vertrouwen in mezelf als chauffeur maar minder in andere weggebruikers :D
 
Bovenaan Onderaan