Jesko's Octavia VRS !

JeSko

Forumguru
Ik heb het advies van @MarcoO2 opgevolgd, al teveel meegemaakt met zendingen en dergelijke dus idd best geen risico nemen. Het gaat ook niet om 25 euro ofzo.
 

Tees

Donateur
@MarcoO2 heeft natuurlijk ook wel enigr beroepsdeformatie. Bij Kopacek zijn dat soort fratsen over het algemeen niet te verwachten, ze bedoelen t goed daar, alleen zijn ze niet heel sterk in de communicatie.
 

MarcoO2

Forumguru
Nee hoor, ik schreef dit advies vooral vanuit mijn ervaring als consument, niet ambtshalve ;)

Maar zeker als het om meer geld gaat, zou ik risico's inperken. Het hoeft immers niet om opzet te gaan, maar er kan ook gewoon ergens iets fout gaan.

Recent zelf nog gehad toen ik een Sonos sub en twee Sonos Era bestelde. Kreeg keurig updates, en een mooie Sonos doos geleverd. Bleek alleen wel een sub, maar geen ERA's in te zitten. Was door de bezorger vergeten af te geven, en meegenomen naar het pakketpunt. Is goed gekomen, maar dan krijg ik het toch even warm - en ik heb toen de fout makkelijk kunnen opsporen en herstellen juist omdat ik direct ging bellen.
 

MarkvdD

Forumguru
Heel belangrijk inderdaad Vaak is het 'samen iets doen' al genoeg voor je kids om te genieten en om als mooie herinneringen op terug te kijken
 

EdK

Forumguru
Soms hebben kinderen niet veel nodig om te genieten en tevreden te zijn
emoji4.png
Geheel met je eens !!
Dochtertje van me vriendin daar ging ik als ze jarig was altijd met haar naar de speelgoedwinkel, en ze liep altijd langs de grote dingen en naar de kleurpotloden en schetsboeken.
En als we dan thuis kwamen zat ze met een huis vol visite heerlijk te tekenen of te frutselen en alle dure kado's van de tante's en oma's die stonden in de hoek....
Ook met sinterklaas feest op bedrijf mocht ze heen en mocht kado opgeven, en ze wilde een muts en wanten !!
We hebben wel 10x gevraagd wat wil je nog meer ?? En haar antwoord was een muts en wanten en kwam met een folder van de Hema.
En de reden was dat de winter kwam er aan en dan had zij het lekker warm, de logica van een 6 jarige....
Dus opgegeven aan de zaak ( sinterklaas) en daar kon ik dus ook gaan uitleggen waarom die muts en wanten....
Afijn ze heeft toen nog een hele grote kleurdoos en een pak papier erbij gekregen, waar ze ook heel blij mee was.....
Was haar mooiste Sinterklaas tot dan toe !! ( eigen woordjes )
 

MarkvdD

Forumguru
Mooi is dat hè @EdK

Het is maar net waar je (je) kinderen mee (op)voedt

Soms kan je ze beter een belevenis (mee)geven dan een materieel iets
 

EdK

Forumguru
Mooi is dat hè @EdK
emoji1.png
Ja ik kan daar van genieten...
Zie het nu bij een neef ook van me, heeft net de 4e koter.
Maar die eerste 3 (7 /5 en 3 ) die zitten met met bijna niets zich kostelijk te vermaken buiten in de tuin
En dan zitten we als ouderen stiekum van ze te genieten zonder dat ze het in de gaten hebben..

De oudste had met metsel stenen een toren gebouwd die dan ietsje scheef stond en dan had hij een balletje en als hij die er dan bovenop legde dan rolde deze eraf.
Dus dan pak je een emmertje die vul je met water en dan zet je die er zo onder dat het balletje precies in het water valt.
Afijn daar is hij dus de gehele middag mee bezig geweest voor het lukte........... dol gelukkig en trots op zichzelf....
 
Bovenaan Onderaan