Superb III combi
Forumguru
Nee gelukkig (nog?) niet. Gepiep en gekraak heeft niet zo'n best effect op mijn humeur. Nu 15.000 gereden
Neem een Superb zeiden ze, dat is een fijne wagen zeiden ze
Als je er vanuit gaat dat we hier maar een klein percentage hebben van de Superb rijders, dan moet het dealer leger van Skoda in Nederland toch overuren draaien?
Oh en haal "kleine" maar weg uit de topic titel, dat moet wel het eufemisme van de dag zijn.![]()
Ik heb ruim 20k op de teller staan en nog geen enkele storing of wat dan ook gehad.
Zou toch maar eens bij de dealer langs gaan........ gaat nooit meer lang goed.....bijna 4000 km gereden, en volgens mij zit alles er nog aan.
Zie deze postHoezo buiten het leder?
Net met het openen van de achterklep gemerkt dat de nummerplaat aan de hoeken zit vastgekit.. en hij staat nu dus bol, vind ik niet erg netjes..Heeft iemand anders dit ook opgemerkt?
![]()
Dat bedoelde ik ook niet, bedoelde inderdaad dat de dealer het niet netjes heeft aangebracht. Ik vind het alleen een beetje vreemd dat een dealer überhaupt een kentekenplaat vastkit....Nummerplaat wordt door de dealer aangebracht. Is dus iets wat Skoda niet aan te rekenen valt.
Tja, ik had liever gehad dat ze de hoekjes hadden vastgeschroefd dan dat deze met het warme weer van gister loslaat.Dat vind ik niet een beetje vreemd hoor. Nooit van popnagels gehoord? Gelijk maar vastkitten met MS Polymeer