Kleine storingen / irritaties

Vandaag bij mij ook chrome strip die boven op de deur zit zowel links, en rechts achter 5 cm eruit gesprongen.
Terug in het gereel gedrukt. Nu maar hopen dat hij blijft zitten. Hoort niet te gebeuren bij een auto in deze klasse vind ik.
Auto heeft net 15 dKm op de teller :arghh:

B.Stuurder

Forumguru
Neem een Superb zeiden ze, dat is een fijne wagen zeiden ze :laugh:
Als je er vanuit gaat dat we hier maar een klein percentage hebben van de Superb rijders, dan moet het dealer leger van Skoda in Nederland toch overuren draaien?
Oh en haal "kleine" maar weg uit de topic titel, dat moet wel het eufemisme van de dag zijn. :maakmegek:

gdisselkoen

Forumguru
Bij mij zat het binnenste portierrubber aan de passagierskant los. Is door de dealer tijdelijk weer vast gezet en wordt volgende week vervangen. Gebeurde toen de auto er ongeveer 3400 KM op had zitten.

RefleCs

Forumguru
Neem een Superb zeiden ze, dat is een fijne wagen zeiden ze :laugh:
Als je er vanuit gaat dat we hier maar een klein percentage hebben van de Superb rijders, dan moet het dealer leger van Skoda in Nederland toch overuren draaien?
Oh en haal "kleine" maar weg uit de topic titel, dat moet wel het eufemisme van de dag zijn. :maakmegek:

Ik heb ruim 20k op de teller staan en nog geen enkele storing of wat dan ook gehad.

B.Stuurder

Forumguru
Ik heb ruim 20k op de teller staan en nog geen enkele storing of wat dan ook gehad.

Natuurlijk is het gewoon een prima auto, maar als je dit leest, wat een uitvergroting is van de gemiddelde situatie, dan zou je bijna denken dat het een rammelbak is.
Wat mij wel duidelijk word is dat alles hangt of staat met een goede dealer.

Om dan ook maar de positieve ervaringen te noemen; bijna 4000 km gereden, en volgens mij zit alles er nog aan. Laatst ook front assist en crew protect assistent getest. Dat werkte prima.

Voordeel van een forum is dat de dealer niet meer kan aankomen met "nee, u bent echt de eerste met dit probleem. Komt verder noooit voor :angel:"

Heb het gelukkig nog niet hoeven testen. De eerste 15.000km waren probleemloos:thumbsup:

Tuulster

Forumguru
Hier inmiddels 50.000 probleemloze kilometers....... :jaja: :thumbsup:

Enige dissonant is en blijft een resonantie in het dashboard en eentje ergens in de rechter portier. Ga ik naar laten kijken bij de volgende beurt.

DIK TEVREDEN DUS!! :yeehaa:

RVW64

Lid
Net met het openen van de achterklep gemerkt dat de nummerplaat aan de hoeken zit vastgekit.. en hij staat nu dus bol, vind ik niet erg netjes van de dealer.. :nono: Heeft iemand anders dit ook meegemaakt? :pieker:

Laatst bewerkt:

gdisselkoen

Forumguru
Net met het openen van de achterklep gemerkt dat de nummerplaat aan de hoeken zit vastgekit.. en hij staat nu dus bol, vind ik niet erg netjes.. :nono: Heeft iemand anders dit ook opgemerkt? :pieker:

Nummerplaat wordt door de dealer aangebracht. Is dus iets wat Skoda niet aan te rekenen valt.

RVW64

Lid
Nummerplaat wordt door de dealer aangebracht. Is dus iets wat Skoda niet aan te rekenen valt.
Dat bedoelde ik ook niet, bedoelde inderdaad dat de dealer het niet netjes heeft aangebracht. Ik vind het alleen een beetje vreemd dat een dealer überhaupt een kentekenplaat vastkit....

RVW64

Lid
Dat vind ik niet een beetje vreemd hoor. Nooit van popnagels gehoord? Gelijk maar vastkitten met MS Polymeer
Tja, ik had liever gehad dat ze de hoekjes hadden vastgeschroefd dan dat deze met het warme weer van gister loslaat. ;) Heb even een foto toegevoegd, hoe het er momenteel uitziet!
Maandag maar terug naar de dealer dan wordt het vast opgelost! :) Was alleen benieuwd of meer mensen dit hadden meegemaakt..

Bijlagen

• image.jpeg
    image.jpeg
    1,4 MB · Weergaven: 126
Bovenaan Onderaan