EdK
Forumguru
Tsja hoe maak je een koter nog onzekerder.....Beetje naar als iemand daar last van heeft en je gaat hem keihard zitten corrigeren.
Tsja hoe maak je een koter nog onzekerder.....Beetje naar als iemand daar last van heeft en je gaat hem keihard zitten corrigeren.
Nee, telex begon al heel ver voor mijn tijd, in de jaren 30 of zo.Is dah di teid van de ponskaart ?
Je mag dan wel een oude l... willen wezen maar ik heb de telex / ponsband en kaart ook nog meegemaakt hoor !!!Ach ja, opa vertelt... (beetje, maar nou ja...)
Ik ook, bij de shipschandlers ook nog een aardige tijd. Ik heb zelfs nog klanten gehad waar mensen op papier zaten te schrijven, zonder computers op hun buroJe mag dan wel een oude l... willen wezen maar ik heb de telex / ponsband en kaart ook nog meegemaakt hoor !!!![]()
...én over storingen natuurlijk - dat kan ook op meerdere manieren worden geïnterpreteerd...Het gaat dan ook over irritaties
Gelukkig ben ik prettig gestoord...én over storingen natuurlijk - dat kan ook op meerdere manieren worden geïnterpreteerd...![]()
Ach zie de PTT monteur nog onze tel aansluiting in gang maken..... en dat of je nu wel of niet telefoon nam....En met een draaischijf telefoon. En zo oud ben ik nog niet....
Amai van pech gesproken zeg. Heel juist je opmerking ivm fatsoen. Waarom laat men andersmans gerief niet ongemoeid. Vind ik niet leuk.Grote irritatie.. maar niet om de Superb die is nog steeds super! Gisteravond na het tennis was er ingebroken..De Superb is nog maar net een week oud!
Gelukkig "slechts" een koffer van m'n werk gestolen waar geen persoonlijke eigendommen inzaten.
Snap niet dat mensen niet het fatsoen hebben om van andermans spullen af te blijven..
Vanmiddag naar Autotaalglas en dan wordt het vast wel opgelost maar het is niet echt fijn..
Bekijk bijlage 53670
Rethorische vraag zeker?Waarom laat men andersmans gerief niet ongemoeid.
Heb je zeker gelijk in, alleen had ik de Superb nog wel in het licht staan.. onder het mom van.. maar dan toch..Aan de andere kant, waarom laat je zaken in het zicht liggen op een (algemene) parkeerplaats? Men ziet iets liggen en hoopt dat er zaken van waarde (laptop, telefoon, enz.) in zitten.
Niet om e.e.a. goed te praten voor de onverlaten die daarmee aan de haal gaan maar je kan zelf de gelegenheid ook al beperken.
Het beste voorbeeld wat ik hiervan heb is iemand die zijn auto naast de snelweg parkeert, even het benzinestation voor wat drinken binnen loopt, terug komt en weg ruit en tas. Totale tijd dat die persoon bij zijn auto weg was geweest was 3 minuten.
Ik nam altijd al mijn spullen mee overal naartoe maar sinds ik heb gezien hoe snel het gaat neem ik altijd (al is het voor 10 seconden) mijn spullen mee.
Ik dach altijd dat de omschrijving EdK onder de avatar Ed's Kont oid betekendeWie zegt dat t mijn kont is ???![]()