Ik niet, jij?Wie zegt dat t mijn kont is ???![]()
nee !! wie dan wel ??Ik niet, jij?
Goed nieuws! Werk koffers (met inhoud) zijn teruggevonden op nog geen 500 meter van de tennisGrote irritatie.. maar niet om de Superb die is nog steeds super! Gisteravond na het tennis was er ingebroken..De Superb is nog maar net een week oud!
Gelukkig "slechts" een koffer van m'n werk gestolen waar geen persoonlijke eigendommen inzaten.
Snap niet dat mensen niet het fatsoen hebben om van andermans spullen af te blijven..
Vanmiddag naar Autotaalglas en dan wordt het vast wel opgelost maar het is niet echt fijn..
Bekijk bijlage 53670
Als de navigatie opstaat moet je niet enkel het volume van de stem afzetten. Er is ook een aparte setting die het verminderen van het volume van media bij navigatieboodschap uitschakelt. Anders krijg je om de zoveel tijd dat het volume plots lager gaat zonder reden.Iemand anders al last gehad van een niet constante PDC rondom? Het ene moment gaat hij in de file wel aan beneden de 15 km/h en het andere moment niet.
Tevens vermogens verlies boven de 180 km/h. Moest toen de auto tot onder de 150 Km/h laten komen voordat het gaspedaal weer reageerde.
Zonder reden zachter gaan van de het volume van de geluids installatie.
Dank je wel voor de tip! Dit volume stond inderdaad nog aan.Als de navigatie opstaat moet je niet enkel het volume van de stem afzetten. Er is ook een aparte setting die het verminderen van het volume van media bij navigatieboodschap uitschakelt. Anders krijg je om de zoveel tijd dat het volume plots lager gaat zonder reden.
Yep. Vandaag zelfs rijdend op de acc. Auto voor me stopt, acc zorgt netjes dat ik aansluit en de pdc begint te piepen..Iemand anders al last gehad van een niet constante PDC rondom? Het ene moment gaat hij in de file wel aan beneden de 15 km/h en het andere moment niet.
-Rolwieltje rechts in het stuur (om in de menu's te scrollen in dashboard) die niet goed werkt, waarschijnlijk door slecht contact. Had dit voor het eerst toen ik de wagen 3 maanden in mijn bezit had.
Nog iemand klachten hiervan?
Wat is "torsing"? Hoe doe je dat?En bij torsing kraken de rubbers wat.
Vermoedelijk wordt hier het enigszins torderen van de koets bedoeld als je bv. schuin een drempel neemt.Wat is "torsing"?
Nee, ken iemand via het Audiforum die altijd mijn A5 heeft gemod, die woont een paar kilometer verderopBij Mark op bezoek geweest?