Kleine storingen / irritaties

RVW64

Lid
Grote irritatie.. maar niet om de Superb die is nog steeds super! Gisteravond na het tennis was er ingebroken.. :mad: De Superb is nog maar net een week oud! :cry:
Gelukkig "slechts" een koffer van m'n werk gestolen waar geen persoonlijke eigendommen inzaten.
Snap niet dat mensen niet het fatsoen hebben om van andermans spullen af te blijven.. :arghh:
Vanmiddag naar Autotaalglas en dan wordt het vast wel opgelost maar het is niet echt fijn..

Bekijk bijlage 53670
Goed nieuws! Werk koffers (met inhoud) zijn teruggevonden op nog geen 500 meter van de tennis :dankje:
Ze kwamen er toch snel genoeg achter dat ze er niks aan zouden hebben.. :D

-Rolwieltje rechts in het stuur (om in de menu's te scrollen in dashboard) die niet goed werkt, waarschijnlijk door slecht contact. Had dit voor het eerst toen ik de wagen 3 maanden in mijn bezit had.
Nog iemand klachten hiervan?

Tinto

Forumguru
Iemand anders al last gehad van een niet constante PDC rondom? Het ene moment gaat hij in de file wel aan beneden de 15 km/h en het andere moment niet.

Tevens vermogens verlies boven de 180 km/h. Moest toen de auto tot onder de 150 Km/h laten komen voordat het gaspedaal weer reageerde.

Zonder reden zachter gaan van de het volume van de geluids installatie.

sandervdw

Actief lid
Iemand anders al last gehad van een niet constante PDC rondom? Het ene moment gaat hij in de file wel aan beneden de 15 km/h en het andere moment niet.

Tevens vermogens verlies boven de 180 km/h. Moest toen de auto tot onder de 150 Km/h laten komen voordat het gaspedaal weer reageerde.

Zonder reden zachter gaan van de het volume van de geluids installatie.
Als de navigatie opstaat moet je niet enkel het volume van de stem afzetten. Er is ook een aparte setting die het verminderen van het volume van media bij navigatieboodschap uitschakelt. Anders krijg je om de zoveel tijd dat het volume plots lager gaat zonder reden.

Tinto

Forumguru
Als de navigatie opstaat moet je niet enkel het volume van de stem afzetten. Er is ook een aparte setting die het verminderen van het volume van media bij navigatieboodschap uitschakelt. Anders krijg je om de zoveel tijd dat het volume plots lager gaat zonder reden.
Dank je wel voor de tip! Dit volume stond inderdaad nog aan.

Yep. Vandaag zelfs rijdend op de acc. Auto voor me stopt, acc zorgt netjes dat ik aansluit en de pdc begint te piepen..:fool:. Het is al eens eerder benoemd op het forum dat de pdc op de S3 nogal in de stress schiet van Renaults met pdc. Dat herken ik wel. Bij Peugeot ook vaak, maar niet in alle gevallen.

-Rolwieltje rechts in het stuur (om in de menu's te scrollen in dashboard) die niet goed werkt, waarschijnlijk door slecht contact. Had dit voor het eerst toen ik de wagen 3 maanden in mijn bezit had.
Nog iemand klachten hiervan?

Ik heb dit ook gehad. Knoppen op mijn stuur zijn een tweetal maand geleden vervangen. Onder garantie natuurlijk.

MrEdge_

Forumguru
Bij mij gaat het kraken van de vering onverminderd door. Het lijkt van rechtsvoor te komen en is vooral heel erg bij hele minimale oneffenheden. Dus een drempel gaat "geruisloos" voor zover dat mogelijk is, maar een bijna volmaakt gladde asfaltweg met een paar kleine kuiltjes kraakt alsof je in een 20 jaar oud barrel rijdt. Dat haalt de user experience aardig naar beneden.

Dat gezegd hebbende is de comfortsluiting van mijn panodak sinds vandaag weer helemaal in ere hersteld. Niet alleen gaat ie weer dicht met de sleutel (tijdje terug al laten fixen) maar de ramen en het dak gaan ook door met sluiten als je uit de auto stapt, daar word ik dan wel weer gelukkig van :) Soort van Disney effect: ooit had ik het, toen werd het afgepakt en nu heb ik het weer terug en ben ik gewoon nog blijer :D

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan